Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Min kone ble møtt av en selger på vei inn i en butikk og fikk tilbud om strømpris til lav kostnad. Hun sa hun ville diskutere saken med meg først og fikk beskjed om at hun bare kunne skrive under så kunne de sende en mail med info og så skulle vi godta der om det var aktuelt. Det vi fikk var derimot en mail om at det ikke var mulig å opprette et kundeforhold da de ikke hadde info fra oss vedrørende strøm måler. Vi velger å fortsette med fjordkraft, men plutselig mottar vi regninger fra gnp. Vi sender selvfølgelig en klage til dem og forteller om hva "selger" opplyste om, men får til svar at avtalen er signert. Dessuten er regningen vi mottar langt ifra lavpris! Styr unna! Ren svindel!
Hei Tony Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese hva som har skjedd. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med? Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale. Kundene våre ønskes velkommen med et velkomstbrev fra oss. Når en kunde ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. sies det ifra på mail, tlf, sms eller post. Dette fungerer veldig bra her. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg i din sak, så fint om du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet. Ønsker også at du vet at vi har mange kunder hos oss som er veldig fornøyde med oss som leverandør. Vi har flere avtaler her inne hos oss med og uten avtaletid. Ønsker deg en fin dag og takk som gir oss beskjed. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Fikk telefon fra GNP i dag, en meget pågående og snørrhoven selger. Jeg takket nei, en gang... Han fortsatte med å fortelle meg hvor dumt det var av meg, så takket jeg nei igjen, og han fortsatte med å sjikanere strømleverandøren jeg bruker. Han mente jeg betalte overpris, noe jeg ikke gjør siden jeg betaler bare nettleie akkurat nå. Da jeg ba ham om å bruke tiden sin på noen han kunne få med seg på avtalen fortalte han atter en gang at jeg var dum som ville betale for mye. Tilslutt sa jeg at det var nok, og foreslo at vi sa takk for samtalen, da avsluttet han med å si "Du fortjener å betale overpris, du... Hade!!! " Ergo, jeg kommer aldri til å takke ja til dette selskapet!!!!
Hei Frua Takk for tilbakemeldingen din. Dette skal ikke skje og synd å lese hva som skjedde i din telefonsamtale. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kundene våre om avtalene vi har på en fin måte. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med? Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående denne samtalen. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi har drevet lenge og får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært kunde hos oss år etter år. Ta gjerne en titt på hjemmesiden vår på https://no.gnp.energy/ Med ønske om flott dag og igjen takk for din tilbakemelding. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Etter en hyggelig samtale med en selger fra GNP Energy ble jeg lovet en god strømavtale og de kunne levere det meste jeg spurte om. Hadde visst vunnet 2 måneder gratis strøm fra en spørreundersøkelse jeg ikke husker å ha deltatt i. Fortalte at jeg hadde hatt dårlig erfaring med Oslo Kraft før og da sa han at de var grunnen til økt beskyttelse av kunden i form av en pålagt lydfil. Etter jeg fant ut at GNP Energy var tidligere Oslo Kraft valgte jeg å ikke svare på SMS. En ny selger ringte meg opp og informerte meg om at GNP Energy hadde kjøpt opp Oslo Kraft. Temmelig useriøst å ikke komme med sannheten med engang.
Hei Tor G. R Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at du ikke fikk det du ble lovet av selger. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg i din sak. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kundene våre om avtalene vi har og hvem GNP Energy er. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi har drevet lenge og får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært kunde hos oss år etter år. Vi er et stolt strømselskap i Norge, Sverige, Finland og Danmark. Derfor ønsket vi å hete noe som passet til alle landene. Ta gjerne titt på hjemmesiden vår på https://no.gnp.energy/ Vi har flotte avtaler uten binding om du ønsker det. Med ønske om fin dag og igjen takk for din tilbakemelding. God sommer Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Etter lokketilbud på FB, kontaktet jeg GNP. Jeg fikk beskjed på Mail om å melde inn målepunkt og målerstand, noe jeg aldri gjorde. For allerede dagen etter angret jeg, og påberopte meg angreretten i Mail til selskapet. På tross av dette ble jeg tilsendt faktura på kr 1200 i brytningsgebyr. Klage er sendt både til GNP og forbrukertilsynet.
Hei Janne Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skiver, vi vil gjerne hjelpe deg i din sak og finne ut av dette. Alle strøm-leverandører har 14 dager angrefrist etter signering, om kunden ikke ønsker produktet sitt alikevell. Kundene skal få all informasjon om avtalen de har valgt, med et velkomstbrev/ epost/sms fra oss ( sms har også en link til angreskjema) I tillegg står all informasjon om alle avtalene våre på hjemmesiden https://no.gnp.energy/. (om det er med eller uten avtaletid.) Om en ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. kan det også sies ifra på mail, tlf, sms eller post. Alt dette fungerer her. Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Dette vil vi finne ut av sammen med deg. Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy
I Den tiden jeg har brukte GNP Energy, jeg har vært veldig fornøyd. Takk.
Hei Juana, Det var hyggelig å høre. Du er med på å gjøre dagen vår super! Vi ønsker deg en riktig god sommer! Mvh GNP Energy
Er helt utrolig glad for å ha sjekket selskapet før jeg slo til på deres tilbud i mail innboksen min: "Gratis strøm i hele sommer", de har sendt meg denne mailen som spam uten at jeg har meldt meg på noen mailingliste slik de påstår i spam mailen. Ut ifra tilbakemeldingene på denne siden er dette et svindelselskap som tjener pengene sine på overprisede strømavtaler og kundenes dyre "avbestillings gebyr" og som til alt overmål er frekke nok til å late som ingenting i tilbakemeldingene nedenfor her. Blir å styre unna for all fremtid. Tok en screenshot av mailen: https://i.ibb.co/qjd10tS/GNPenergy.png
Hei Tsr Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skriver. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Så finner vi ut av hvem som var i kontakt med deg. Vi har flere avtaler hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på med avtaletid og uten avtaletid som passer til forbruk, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi følger også opp kunder om en ønsker det. Ønsker deg en fin dag. Mvh alle i GNP Energy
Svindel. Jeg fraråder på det sterkeste all forbindelse med dette nettselskapet. Her spiller de med skitne kort og uriktigheter i henhold til regelverket.
Hei Bente Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at du ikke er fornøyd. Vi ønsker å se på saken din, ta kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, slik at vi kan finne ut av dette. Ønsker deg en fin dag og takk som gir oss beskjed. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy