Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter lokketilbud på FB, kontaktet jeg GNP. Jeg fikk beskjed på Mail om å melde inn målepunkt og målerstand, noe jeg aldri gjorde. For allerede dagen etter angret jeg, og påberopte meg angreretten i Mail til selskapet. På tross av dette ble jeg tilsendt faktura på kr 1200 i brytningsgebyr. Klage er sendt både til GNP og forbrukertilsynet.
Hei Janne Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skiver, vi vil gjerne hjelpe deg i din sak og finne ut av dette. Alle strøm-leverandører har 14 dager angrefrist etter signering, om kunden ikke ønsker produktet sitt alikevell. Kundene skal få all informasjon om avtalen de har valgt, med et velkomstbrev/ epost/sms fra oss ( sms har også en link til angreskjema) I tillegg står all informasjon om alle avtalene våre på hjemmesiden https://no.gnp.energy/. (om det er med eller uten avtaletid.) Om en ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. kan det også sies ifra på mail, tlf, sms eller post. Alt dette fungerer her. Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Dette vil vi finne ut av sammen med deg. Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy
I Den tiden jeg har brukte GNP Energy, jeg har vært veldig fornøyd. Takk.
Hei Juana, Det var hyggelig å høre. Du er med på å gjøre dagen vår super! Vi ønsker deg en riktig god sommer! Mvh GNP Energy
Er helt utrolig glad for å ha sjekket selskapet før jeg slo til på deres tilbud i mail innboksen min: "Gratis strøm i hele sommer", de har sendt meg denne mailen som spam uten at jeg har meldt meg på noen mailingliste slik de påstår i spam mailen. Ut ifra tilbakemeldingene på denne siden er dette et svindelselskap som tjener pengene sine på overprisede strømavtaler og kundenes dyre "avbestillings gebyr" og som til alt overmål er frekke nok til å late som ingenting i tilbakemeldingene nedenfor her. Blir å styre unna for all fremtid. Tok en screenshot av mailen: https://i.ibb.co/qjd10tS/GNPenergy.png
Hei Tsr Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skriver. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Så finner vi ut av hvem som var i kontakt med deg. Vi har flere avtaler hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på med avtaletid og uten avtaletid som passer til forbruk, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi følger også opp kunder om en ønsker det. Ønsker deg en fin dag. Mvh alle i GNP Energy
Svindel. Jeg fraråder på det sterkeste all forbindelse med dette nettselskapet. Her spiller de med skitne kort og uriktigheter i henhold til regelverket.
Hei Bente Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at du ikke er fornøyd. Vi ønsker å se på saken din, ta kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, slik at vi kan finne ut av dette. Ønsker deg en fin dag og takk som gir oss beskjed. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Møkkafirma. Føler meg skikkelig lurt av dette firma. Var så dum å gå med på å bytte strømleveranse fra dem, men etter en liten tid byttet jeg tilbake til Fjordkraft pga dårlig kundebehandling. Det er nå flere mnd. siden, men enda får jeg faktura fra dem. Blir bare så f....... Gå aldri med på avtale med dette rotefirma.
Hei Pa Takk for tilbakemelding. Her må det nok ha skjedd en feil. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Så finner vi raskt ut av dette. Vi har flere avtaler hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på med avtaletid og uten avtaletid som passer til forbruk, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi følger også opp kunder om en ønsker det. Ønsker deg en fin dag. Mvh alle i GNP Energy
Svindelforsøk! GNP ringer og hevder at du har vært med på en konkurranse og «har vunnet» billig strøm, og vil tilby en variabel avtale. Jeg hadde byttet til GNP, og allerede dagen etter jeg ble kunde fikk jeg en slik telefon. Dette har gjentatt seg flere ganger, hver gang med samme manus,- selv dagen etter at jeg påpekte dette til en,- men da med en annen telefonselger! Jeg bruker ikke dette selskapet lengre. Unngå.
Hei Antti Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese hva som har skjedd. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Kundene våre får all informasjon i kontrakt, hjemmeside og et velkomstbrev. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med? Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg i din sak, så fint om du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet. Ønsker også at du vet at vi har mange kunder hos oss som er veldig fornøyde med oss som leverandør. Ønsker deg en fin dag og takk som gir oss beskjed. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
De lyver og svindler deg. Lover om at du får rimelig strøm, men har aldri betalt så mye i strøm. Ikke la deg lure. De var tidligere Oslokraft og de var også svindlere.
Hei Faith Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at du ikke fikk det du ble lovet av selger. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg i din sak. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kundene våre om avtalene vi har og hva GNP er. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med? Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som du var samtale med. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00.. Vi har drevet lenge og får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært kunde hos oss år etter år. Vi er et stolt strømselskap i Norge, Sverige, Finland og Danmark. Derfor ønsket vi å hete noe som passet til alle landene. Ta gjerne titt på hjemmesiden vår på https://no.gnp.energy/ Med ønske om fin dag og igjen takk for din tilbakemelding. God sommer Med vennlig hilsen alle i GNP Energy