Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter at jeg fikk høre dårlig omtale, gikk jeg med det samme over til annen strømleverandør. Jeg sa i fra meg kundeforholdet dagen etter at de hadde kontaktet meg og tilbudt meg strømleveranser. Fikk ikke noe svar men kun en faktura på over kr 2000,- og det for et produkt jeg ikke har fått. Da spør jeg om hvor Angrefristloven kommer inn?
Hei Angela. Du har alltid 14 dagers angrerett som privatperson. Her høres det ut som det har skjedd noe feil. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice ([email protected] eller telefon 21651000) så vil vi finne ut av dette med deg.
Svindel, rett å slett. Ble oppringt fra en meget pågående selger, som dessverre klarte å lure meg til å bytte selskap til de, med lovnad om at det garantert var billigere enn det jeg hadde. Men gamle strømleverandør ringer meg opp igjen noen dager senere å ber meg sjekke prisene. Det viser seg jo da at prisen jeg har fått på GNP slettes ikke er noe bra. Så jeg velger å skifte tilbake til min gamle leverandør. GNP presterer da å sende meg et "brytningsgebyr" på 900 kr!! Jeg kontakter kundeservice eller "kundeservice" hvor jeg blir møtt med en arroganse jeg aldri har sett maken til. Ikke ville de svare på mine spørsmål å jeg fikk bare beskjed om at vist jeg ikke betalte, så endte gebyret hos inkasso. Hold dere unna dette selskapet, de fortjener ikke livets rett som strømselskap
Hei Preben M Takk for din tilbakemelding. Synd å lese at du føler deg lurt av en selger , vi vil gjerne hjelpe deg i din sak. Alle strøm-leverandører har 14 dager angrefrist etter signering om kunden ikke ønsker produktet sitt alikevell. Kundene våre får all informasjon om avtalen de har valgt. I tillegg står all informasjon om avtalene på hjemmesiden https://no.gnp.energy/. Vi har avtaler med og uten avtaletid. Kundene våre ønskes også velkommen med et velkomstbrev fra oss. Vi får gode tilbakemeldinger på våre avtaler om det er med avtaletid eller ikke fra våre kunder. Om en ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. sies det ifra på mail, tlf, sms eller post. Dette fungerer fint her. Det ser ut som vi har bestilt opp din avtale når vi ikke har hørt noe fra deg og kjøpt opp strøm med avtaleid .. derfor kommer det et brytninggebyr. Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi vil gjerne vite hvem selger og hvem kundebehandler du har vært i kontakt med. Ønsker deg en fin dag og takk som ga og gir oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy
Det kommer regninger flere måneder etter at avtalen er avsluttet. Null respons.
Hei Sigmund Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese hva du skriver. Fint om du kan ta kontakt med med oss med ditt kundenr på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet vårt. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og se om det har skjedd noe feil. Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed. God sommer-hilsen fra alle i GNP Energy
Fikk telefon i dag, fra en som hørtes veldig familiær ut : "Hei, Ingvild, det er Fredrik". Han sa jeg hadde deltatt i en konkurranse hos GNP 4. april, (hvilket jeg ikke har), og lurte på om de hadde min riktige mailadresse. Jeg spurte to ganger hva GNP er, og da brøt han samtalen. Jeg ringte opp igjen og kom til et callsenter.
Hei Ingvild Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at du opplevde frekk selger. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg i din sak. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kundene våre om avtalene vi har og hva GNP er. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med? Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din samtale. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00.. Vi har drevet lenge og får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært kunde hos oss år etter år. Vi er et stolt strømselskap i Norge, Sverige, Finland og Danmark. Ta gjerne titt på hjemmesiden vår på https://no.gnp.energy/ Med ønske om fin dag og igjen takk for din tilbakemelding. Håper du vil teste oss ut en gang du også. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Lite samarbeidsvillige når jeg kontaktet kundesenteret. Nå er jeg låst til dem i et år. Avtalen skal sies opp så fort jeg kan uten gebyr. Jeg kommer aldri til å bytte strømleverandør igjen via telefonsalg. Ser frem til jeg kan si opp denne avtalen. Jeg ønsker ikke å bli kontaktet av GNP angående denne tilbakemeldingen.
Hei Kathrine L Takk for din tilbakemelding. Synd å lese at du synes det er useriøst, vi vil gjerne hjelpe deg i din sak. Alle strøm-leverandører har 14 dager angrefrist etter signering om kunden ikke ønsker produktet sitt alikevell. Kundene våre får all informasjon om avtalen de har valgt. I tillegg står all informasjon om avtalene på hjemmesiden https://no.gnp.energy/. Vi har avtaler med og uten avtaletid. Kundene våre ønskes også velkommen med et velkomstbrev fra oss. Om en ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. sies det ifra på mail, tlf, sms eller post. Dette fungerer fint her. Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi vil gjerne vite hvem selger og hvem kundebehandler du har vært i kontakt med. Ønsker deg en fin dag og takk som ga og gir oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy
Kundebehandler direkte løy til meg da han ville ha meg som kunde. Dessverre gjennomskuet jeg ikke det da. Jeg betaler skyhøye priser for strømlevering som jeg har ett års avtale på. Jeg avbryter kontrakten uansett, for å betale seg ut av den er billigere enn å betale 55,87 øre/kWh! Dette selskapet må ikke brukes!!!!
Hei Elinor P. S Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at du føler deg lurt. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg i din sak. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kundene våre om avtalene vi har. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med? Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet. Vi har drevet en god stund og får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært kunde hos oss år etter år. Ta gjerne en titt på hjemmesiden vår på https://no.gnp.energy/ Med ønske om fin dag og igjen takk for din tilbakemelding. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Jeg var kunde hos en annen strøm leverandør. Jeg betalte alt for mye penger for strøm da. Jeg ringte og snakket med GNP. Som de andre ble jeg lovet mye mindre pris. Men nei det ble ikke mindre men andre kostnader som fast månedlig betaling også. De er verken billigere eller bedre leverandør men en virksomhet som med gode løfter bedrager folk.
Hei Hajaqa Takk for tilbakemeldingen din. Synd at du opplevde oss som uoppriktig. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kunder om avtalene vi har. Vi vil også informere deg om at vi ofte får inn gode tilbakemeldinger fra våre kundene våre, som også har vært kunder år etter år pga av gode selgere og oppfølgningen de får fra oss. Avtalene våre er med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne kan sjekke på vår hjemmesiden https://no.gnp.energy/ Ta gjerne kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi ønsker å finne ut av dette med deg. Med ønske om en flott dag og igjen takk for din tilbakemelding. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy