Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Brudd på avtale og ren svindel. Aldri med GNP igjen. Så ikke en gang prøv å ring meg igjen!!!
Hei Preben Takk for din tilbakemelding. Synd å lese hva du skriver om din avtale. Ønsker å skrive at vi har mange kunder som er og har vært kunder hos oss i mange år. Vi får ofte gode tilbakemeldinger på avtalene våre med avtaletid og uten avtaletid. Derfor ønsker vi gjerne at du tar kontakt med oss. Slik at vi kan finne ut av dette med deg. [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Med ønske om en fin påske. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Den lille tiden jeg har hatt, har vært mye fram og tilbake. De jeg skulle få av GNP etter at jeg fikk tilbudet om å svare på 3 spørsmål, var å få en premie. Det jeg sitter igjen med av GNP Energy, er at de driver ren svindel. De har satt meg på trygghetspakken. Den første samtalen jeg hadde den 17. desember 2019 var bl.a. at jeg skulle betale 37 øre og dersom prisen gikk opp, ville IKKE MIN GÅ OPP, og ville den gå ned, VILLE OGSÅ MIN GÅ NED. Blank løgn.
Hei Tove S. J Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese hva som har skjedd hos deg. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kunder om avtalene er med avtaletid eller uten avtaletid. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med? Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært kunder hos oss år etter år. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette med deg. Med ønske om en fin påske. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Skulle få billig strøm etter 2 mnd fikk jeg den dyreste regningen jeg har fått noen gang med to mnd forventet forbruk frem i tid, så jeg byttet tilbake til den jeg hadde og fikk et straffegebyr på 2700 kr da de sa jeg hadde bundet meg for et år kredittnotaen som jeg skulle få for det jeg hadde betalt for mye så jeg ikke noe til, anbefaler alle som har vært så uheldig å bytte til disse om å melde dem til el klagenemda, mange har gjort det allerede.
Hei Vivi J Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese hva som har skjedd. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kunder om avtalene er med avtaletid eller uten avtaletid. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med? Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært kunder hos oss år etter år. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette med deg. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Har bare negativt om GNP og deres avtaler og bruddgebyret de har på 3000kr er vel mye, men nå er jeg kvitt de.
Hei Torger A. G Takk for din tilbakemelding og synd at du ble misfornøyd med avtalen din. Du har nok fått bruddgebyr fordi du har hatt avtaletid på din avtale. Det vil si at når du bestilte opp avtalen din, kjøpte forvalterne strøm fremover i tid for deg. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette med deg. Avtaler uten avtaletid har vi også, kanskje du vil sammenligne noen av disse. Takk som gir oss beskjed. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Skitne metoder, uhøflige ansatte. Vi ble kontaktet av hyggelig selger høsten 2018. Vedkommende lovte oss laveste markedspris. Etter første regning, som var rotete, uoversiktlig og skyhøy, forsøkte vi å bytte tilbake til NorgesKraft. Ble da opplyst om at det var ett års bindingstid på abonnementet. Dette opplyste ikke selger om, og kontrakten var en enkel SMS vi svarte "ja" på. Nedlatende, hovne og blærete ansatte. Føltes ut som en økonomisk voldtekt. Å bryte avtalen kostet oss tusener av kroner, og vi ble derfor værende ut den sure bindingstiden. Vi snakket med El-Klagenemnda, som anbefalte oss å klage dem inn og opplyste om at GNP, tidligere OsloKraft, hadde mange graverende saker på seg. Etter vi kom ut av et års strømkarantene høsten 2019, fikk vi tilbakebetalt flere tusen i kreditnota. Dette måtte vi selv be om. Desember 2019, fire måneder etter leverandørbytte, fikk vi NY faktura. Her FORSKUDDS- OG etterbetalte vi i et helt år, de høyeste strømprisene vi har hatt noen gang, og flere måneder senere presterte de altså å gi oss ny regning på flere tusen. Ved telefonisk kontakt, nektet de dessuten å bekrefte skriftlig det de kunne si per telefon. Oser svindel fra A til Å. Anbefaler lydopptak i kontakt med disse!
Hei Kristin Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at du opplevde dette. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med og hvem selger du snakket med og hvem ansatte? Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vil også informere deg om at vi ofte får inn gode tilbakemeldinger fra våre kundene våre, som også har vært kunder år etter år pga av gode selgere og oppfølgningen de får fra oss. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed om dette, vi ønsker å finne ut av dette med deg. Med ønske om en fin påske Mvh alle i GNP Energy
Lover gull å grønne skoger og skulle sende meg en mail med info og alt sånt men hørte aldri noe mer før dem bytta til seg selv og da var angreretten gått ut 👎👎👎👹👹👹
Hei Rolf A Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at du ikke fikk mail og oppfølgning med info av din selger som avtalt. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med? Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående dette. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet, om du har noe informasjon fra selger. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden vår https://no.gnp.energy/ Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette med deg. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Etter bytte av strømleverandør hadde jeg 4500,- tilgode hos GNP energy. Jeg byttet i november 2019, nå mars 2020 har jeg enda ikke fått beløpet tilbakebetalt. Men når jeg kontakter de, hevder de pengene er utbetalt. Og kontonummeret de oppgir pengene er overført til er ikke mitt. Har ringt og styrt nå i flere uker, og sendt mail på mail, og er akkurat like langt. Brukbart at de ikke klarer utbetalte pengene til min konto, som jeg har betalt regningene fra. Er så forbanna på dette selskapet ,at jeg fraråder alle, selv min verste fiende å inngå stømavtale med dem. Dyr, elendig kundeservice, og i tillegg skal man ikke få penger man har til gode tilbakebetalt. Rottent gjort!!! Styr unna disse svindlerne alle som én. Blir å gå videre med denne saken, de kan ikke nekte betale kunder tilgodebeløp tilbake.
Hei Monica Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at hva du mener om kundeservicen. Vi har mange kunder som er fornøyd med vår service og vi forstår at du er frustrert om dette var tilfelle hos deg. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Alt av informasjon/ kontonummer du ga oss står oppført i kundekortet ditt og det er dette vi har brukt for å sette pengene inn. Alt er notetert ned og vi ønsker selvfølgelig å finne ut av dette sammen med deg. Ønsker deg en fin dag og takk som gir oss beskjed. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy