Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ingenting er bra. De tar dobbelt pris ut fra hva de lovet. Estimert forbruk er det dobbelt av hva som er realiteten. Hvordan skal vi få bort en leverandør som dette?
Telefonselger introduserte samtalen med at jeg var en av de heldige som var trukket ut til 1 mnd gratis strøm fordi jeg tidligere hadde svart på noen spørsmål. Jeg sier til selger at jeg har aldri svart på noen spørsmål og ville ha dokumentasjon på påstanden. Selger hadde ingen dokumentasjon, men sa at jeg hadde gjort dette for ca. 3-4 mnd siden. Jeg fortsatte å etterspørre fakta og 1,5 minutt senere la han bare på.
Gjentatte ganger fått samboer til og tegne strømavtale i mitt navn med min personalia med 12mnd binding, helt klart ulovelig. styr unna.
Etter at jeg byttet fra Norges til Folkepakka, har strømmen blitt dobbelt så dyr. De lovte pristak på 27 øre, og har fakturert for 64 øre, når prisen hos Norgesenergi har vært 35 øre.
Ble oppring av selger i mars måned (2017) som ønsket å tilby et meget konkurrransedyktig tilbud på strøm. Skulle få første måned gratis. Ble oppfordret til å "fyre" for kråkene. Det endte med at nettleien ble skyhøy pga ufornuftig bruk av strøm i april måned. Ble også lovt at strømprisen skulle være meget konkurransedyktig. Betaler i dag kr 0,66 Kwh - dette er vel ikke konkurransedyktig?? Har aldri opplevd å få så store strømregninger som nå. Har ringt strømleverandøren og referert til fornøyd garantien og fått kreditert "mindre beløp". Føler meg egentlig litt lurt. Så snart bindingstiden på 12 måneder er over skal vi bytte strømleverandør uten tvil.
Svidlet min 74 år gamle mor. Håper hele firmaet går dukken. Styr for all del unna dette firmaet.
Ren svindel fra telefonnummer 421*****. Selgeren fikk meg til å tro at dette var i samsvar med den avtalen jeg allerede hadde. Jeg skjønte faktisk ikke at jeg ufrivillig hadde byttet strømleverandør før Skandia Energi ringte og lurte på hvorfor jeg ville bytte. Jeg kommer ALDRI til å anbefale Oslo Kraft til noen!