Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har blitt kontaktet av dette selskapet nå nylig, da først min samboer som ble kontaktet, og sa at hun ikke ville bestemme dette da vi tidligere har hatt veldig ubehagelige erfaringer med å bytte. Selger viste tydelig forståelse og empati, og la sin sjel i å overbevise oss om at de ikke ville holde på slik som vi tidligere hadde opplevd. Det ble sagt av oss at dette selskapet vi hadde dårlige erfaringer med, het Oslo Kraft. Men det sa selvfølgelig ikke selgeren noe om.... Styr unna! Fikk fakturaer i hytt og pine sist, og måtte FORSKUDDSBETALE" nesten 8000 kwh som da var estimert strøm fra Januar og frem til Juni!!! Veldig uryddige og uforståelige fakturaer med masse påslag og fratrekk, påslag, fratrekk, så omtrent umulig å forstå faktisk hva man betalte for. Har dog alltid etterskuddsbetalt strøm i mitt liv slik det skal være. Tok kontakt per telefon til kundeservice, som lovte gang på gang å se på saken og ringe meg tilbake, men det gjordet de ikke. Sendte etterhvert skriftlig, og truet med forbrukerrådet og aviser. (Neste ord på Google etter man skriver Oslo Kraft er svindel, forståelig nok) Gikk ca en uke, og plutselig pøste de på med Kredinotaer på omtrent 4500,- kroner. Jeg tenker da umiddelbart at de har urent mel i posen, og ville fjerne dette som sak før den gikk videre til andre instanser. Anbefales overhodet ikke!
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Neste regning kom på 2,5 ganger dyrere enn den første. Og nytt tilbud jeg fikk av de nå var over 20 øre fra en annen....
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Forferdelig selskap som bare lurer og skryter på seg løgner som får deg til å tro at de er billigst. Som å selge sjelen sin til djevelen ved å signere med dem.
Hei Ida, det er leit å høre at du ikke er fornøyd med strømavtalen din. Det er fint om du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: [email protected], så skal vi besvare deg med bakgrunn i avtalen som du har hos oss. Vi har mange fornøyde kunder, og dette er vi opptatt av å finne ut av :-) Med vennlig hilsen oss i GNP Energy
I have not signed with this company for new electric power supply company. Someone provided my phone number and address on the road, then this company is responsible for supply. I complained about not signing for new supply but they argued. Then they suggested me that they were cheaper than other suppliers, then I thought why should I argue and waste time and accepting invoices, but now after three months, they are not responding me and send high invoice, expensive, double charges for the same dates, ... so on. I am going to break down with it, don’t follow this. If you meet GNP on the road, please go through their table on garbage. Other people can get ride off this cancer.
Hi, Thank you for your feedback. We want satisfied customers and it is a quest to hear that you are not. We recommend that you contact us by e-mail: [email protected] or phone +47 21 65 10 00, and we will give you a correct feedback based on your customer relationship with us. Have a nice day :-)
Ikke bruk denne leverandøren, her er det bare løyn og ingen respons når du klager.
Hei Kirsten, det er leit å høre at du ikke er fornøyd med strømavtalen din. Det er fint om du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: [email protected], så skal vi besvare deg med bakgrunn i avtalen som du har hos oss. Vi har mange fornøyde kunder, og dette er vi opptatt av å finne ut av :-) Med vennlig hilsen oss i GNP Energy
Elendig service og lurepriser med bindingstid. Oversolgt og bare trist. Merkelig at de får lov
Hei Vemun, det er leit å høre at du ikke er fornøyd med strømavtalen din. Det er fint om du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: [email protected], så skal vi besvare deg med bakgrunn i avtalen som du har hos oss. Vi har mange fornøyde kunder, og dette er vi opptatt av å finne ut av :-) Med vennlig hilsen oss i GNP Energy
Skuffende høyt og nesten 3 doblet etter noen mnd. siden de fikk meg hacka meg inn hos dem :( Jeg ble lurt inn i dette som liksom skulle være mer billigere. Jeg fikk sjokk noen mnd, etterpå, at strømmen hadde doblet seg totalt.... skremmende, da jeg har vært forsiktig med strøm-forbruket . Skjønner at strøm er dyrere på vinteren, men ikke at det gikk fra 1200 til 3000 kr pr.mnd.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-)