⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Kilden Kraft
1.9
921 verifiserte omtaler

Kilden Kraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.9
Dårlig
921 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#82
Forferdelig
Kilden Kraft er rangert
#82 av 82 strømselskaper
26%
Dårlig
26% anbefaler Kilden Kraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 921 omtaler om Kilden Kraft

FILTRER OMTALER
196
46
25
34
620
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Kilden Kraft
Kilden Kraft har 921 verifiserte omtaler på Bytt.no

Skuffende høyt og nesten 3 doblet etter noen måneder

Omtale av  Merete

Skuffende høyt og nesten 3 doblet etter noen mnd. siden de fikk meg hacka meg inn hos dem :( Jeg ble lurt inn i dette som liksom skulle være mer billigere. Jeg fikk sjokk noen mnd, etterpå, at strømmen hadde doblet seg totalt.... skremmende, da jeg har vært forsiktig med strøm-forbruket . Skjønner at strøm er dyrere på vinteren, men ikke at det gikk fra 1200 til 3000 kr pr.mnd.

Svar fra Kilden Kraft
25.02.2019 08:49

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-)

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Kilden Kraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Skulle få rimelig fastpris...

Omtale av  Sondre J. N

Skulle få rimelig fastpris. Fikk enda dyrere pris en jeg hadde fra før. Får ikke opp faktura i nettbank. Feil i tekstmeldinger fra selskapet.

Svar fra Kilden Kraft
25.02.2019 08:49

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Useriøst selskap

Omtale av  Kimmen

Jeg har vært kunde her i 1år. Største tabben jeg har noen gang gjort. Ble bundet i 1 år også... Byttet asap det var mulig. Først av alt, ekstremt rotete faktura. Løfte om billigste strømleverandør er bare tull. Dyreste strøm regninger jeg har hatt siden 2003. Da dem ringte for å tilby meg bedre avtale, fikk jeg tilbud om en "prisklasse" i 1år. Da jeg spurte om det var noe bindingstid, svarte dem med at: "det nevnte jo jeg til deg at det var 1års bindingstid" Så deres definisjon av å gi tilbud av noe i 1år, tilsvarer bindingstid i 1år. Dette syntes jeg er meget misvisende måte å kommunisere på. Hold dere unna GNP-energy

Svar fra Kilden Kraft
25.02.2019 08:49

Hei, Takk for din tilbakemelding. Synd å høre at du var misfornøyd, og at vi ikke klarte og finne en avtale som var gunstig i forholdt til ditt forbruk. Ha en fin dag. Mvh GNP Energy

Min kone ble på telefon narret til å bli kraftkunde hos GNP

Omtale av  Thomas T

Min kone ble på telefon narret til å bli kraftkunde hos GNP. Vi har altså nå mottatt en regning på ca kr 9000,- for en vanlig enebolig. Har nå sjekket at deres pris på 107,63 øre pr kWh er det dobbelte av hva vi kan få andre steder. I tillegg har GNP bindingstid, slik at når de har narret kunder, så koster det ekstra å komme seg ut av dette. Det eneste positive jeg kan si om hele saken er at jeg i dag fant en seriøs kraftleverandør som jeg heller vil bruke. Til under halv pris - uten binding. Dagens lærdom: Sjekk Strømpris

Svar fra Kilden Kraft
25.02.2019 08:48

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Lovnaden etter telefonsamtale holdt bare i 3 måneder.

Omtale av  Ingar

GNP Energy leverte som avtalt i 3 måneder, 39,7 øre/kw/h. Når jeg nu skal betale min 4. faktura blir prisen 94,88 øre/kw/h. Andre selskap ligger 20 - 30 øre under dette. Leser vi i GENERELLE VILKÅR for GNP står det at: "Målet er at kundene over tid skal få konkurransedyktige betingelser på sin strømavtale." Dette og en meget hyggelig og overbevisende telefonsamtale dato 06.11.2018 skulle vel dette gi tillit nok til å inngå en avtale med Selskapet. Pkt.2 i vilkårene: Innkjøp gjøres løpende basert på Selskapet til enhver tid gjeldene markeds syn... men er ikke erstatningsrettslig ansvarlig for sine markedsvurderinger. Skjønner meget godt at GNP fraskriver seg ansvar når de inngår avtaler med selskap som ligger langt over priser i markedet. I vilkårene står det at "målet " er å skaffe kunden strøm til konkurransedyktige priser. Fakturaene er meget uoversiktelige og ufortåelige for meg. På faktura med forfall 08.02.2019. ligger det inn et estimat på forbruk av strøm i desember 2018 som skal i fradrag på denne faktura. Det er sikkert riktig, men hvordan greie og kontrollere og forstå dette. Avtale med GNP ble inngått den 21. nov. 2018. Dato den 21. blir brukt i fakturaene og resten av måneden kommer på ny linje. Dette gjør det enda mer uoversiktelig. Mener at GNP her burde fått til fakturaer som går fra den første i måneden til den siste i ett. Dette burde vert ordnet etter første tilsendte faktura. Gå aldri inn på avtaler med forskuddsbetaling, Kan heller ikke huske eller sett noe om forskuddsbetaling. Vurderer å si opp min avtale med GNP selv om det vil koste meg kr.150,- pr. gjenstående måneder. Med prispåslag på siste faktura og ni måneder gjenstående på kontrakt vil det for meg gi en besparelse på kr. 1125,-

Svar fra Kilden Kraft
25.02.2019 08:48

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ubruklig

Omtale av  Øystein T

Servisen er elendig, hold dere unna disse. De vil prøve og lure deg til å skrive under på avtaler de i etter tid forandrer på. Vist du klager til dem om en person som ikke har hold den avtalen du skrev under på er det samme person som leser og vurdere klagen din, dette er latterlig.

Svar fra Kilden Kraft
11.02.2019 14:03

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-)

Vi føler oss lurt

Omtale av  Karianne

Vi ble anbefalt å bytte til GNP ute på gata. Vi sa nei en rekke ganger før de til slutt sa de skulle sende oss et forslag. Plutselig var vi kunder og ble bundet til 12 måneder. Vi skulle få en gratis måned samt en fast pris de tre første månedene, noe som ikke skjedde. De rakket ned på alle andre strømleverandører men ser nå at alt de sa var kun for å selge seg selv best mulig ut. Dette blir 12 dyre måneder

Svar fra Kilden Kraft
11.02.2019 14:03

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-)

Kilden Kraft har 921 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Kilden Kraft mener

Kilden Kraft

Har tilegnet profilen
Kilden Kraft deltar på Bytt.no

Kilden Kraft har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Kilden Kraft besvarer omtaler

Kilden Kraft har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Kilden Kraft henter ikke inn tilbakemeldinger

Kilden Kraft benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR