Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det virket bra da han ringte men etter det føler jeg meg lurt og ruinert. Synes lir stemmer med første gangs prat
Hei Brit H.V, Det er synd å lese det du skriver og at du ikke er fornøyd med oss som din leverandør. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice pr. telefon 21 65 10 00 eller mail [email protected] så vi kan se på avtalen din sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Meget dyrt, og ingen avdeling for kundeservice. Vårt selskap ble nærmest lurt til å bli kunde hos de.
Hei Anynym, Det er synd å lese det du skriver. Vi har kundeservice. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 21 65 10 00 eller på mail [email protected] så vi kan se på dette sammen. Vi ønsker deg en god dag! Mvh GNP Energy.
Oppfordrer selgere med respekt for sitt virke å styre unna GNP. Oppleves som et firma som oppfordrer til å lure kunder for penger. Basert på kommentarer her ser det ut til at de responderer på alle omtaler, uten noe som helst ønske om å endre sine måter å drive sin virksomhet. Firmaer som dette bør en glatt styre unna
Hei Henrik, Takk for dine kommentar. Vi tar med oss slike innspill i vårt samarbeid med eksterne partnere. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice dersom du har noen spørsmål, så finner vi gjerne en løsning sammen med deg. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Ringer deg med gode tilbud men selger deg inn i avtaler de sier lite om, fakturerer estimert forbruk på forhånd med mye mer strømbruk enn det som er realistisk, og har en generell høy strømpris. Valgte å avslutte dette kundeforholdet halvvegs gjennom bindingstid med påfølgende brytningsgebyr. Anbefales ikke til andre
Hei Stian, Det er synd å lese at du opplever oss slik som leverandør. Vi skal alltid informere om det alt angående avtalen og du får dette skriftlig fra oss. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 21 65 10 00 eller mail [email protected] så vi kan se på dette sammen. Vi ønsker deg en god dag.
Det er ikke de gjør de lover. Veldig mye rare ting står på faktura. Og de krever regning for du ikke har brukt måned.
Hei Soler Ø, Synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som leverandør. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på 21 65 10 00 eller [email protected] så vi kan se på dette sammen. Vi ønsker deg en god dag.
Får det som er avtalt og ingen ting endrer seg i avtale perioden.
Hei Bjarte, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som din leverandør, det setter vi stor pris på! Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Ble oppringt av en selger fra gnp. Hevdet at vi hadde vunnet en Facebook konkurranse der premien var halv pris på strømregningen. Kunne ikke konkret fortelle hvilken konkurranse dette var. Da jeg sa at jeg ikke var interessert ble jeg framstilt som idiot som ikke ville ha halv pris på regningen. Fortalte at ja, jeg har planer om å bytte leverandør, og at jeg har et par selskap i kikkerten. Og at jeg i dag har lest en artikkel om tlf salg av dårlige avtaler, der du blir flyttet til dyrere avtaler med lang bindingstid. Han bekreftet at det var 12 måneders bindingstid, og nå leser jeg her at de driver å flytter folk over på dyrere avtaler uten å varsle. Hold dere langt unna disse cowboyene!
Hei Knut, Det er synd å lese det du skriver, det er ikke slik vi ønsker å ha det. Vi tar dette videre med vår salgsavdeling. Ta gjerne kontakt med oss på 21 65 10 00 eller [email protected] så vi kan se nærmere på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy