Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk kontakt med en meget hyggelig dame som veiledet meg til en god avtale.
Hei Ole, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Vært kunde i 6 mnd nå. Kunne ikke vært mer fornøyd! Så utrolig god kundeservice og all riktig informasjon på bordet. Et seriøst firma med mange gode avtaler som passet for folk flest. Anbefales på det sterkeste
Hei Leonora, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
De sender straffegebyr for å forlate dem, uten å informere om at de driver slik, på forhånd.
Hei. På våre avtaler med avtaletid og en ekstra fordel for deg som kunde tilkommer det et brytningsgebyr dersom man velger å gå ut av avtalen. Dette står tydelig opplyst i vilkår, SMS, verifisering etc ved avtaleinngåelse. Vi er opptatt av fornøyde kunder. Ta gjerne kontakt med oss på mail: [email protected], slik at vi kan se hva som har skjedd med ditt kundeforhold hos oss. Mvh oss i GNP Energy
Jeg ser ingen forskjell mellom selskapene, hoved bakgrunn bytte leverandør - pris. Hvis selskapet kan tilby en bra pris og skal ikke skifte den pris hver to uker da kan jeg bli fast kunde hos den leverandør. Inntil har jeg ikke funnet den type selskapet skal jeg flytte fra en til andre så mange ganger som nødvendig.
Hei Valentina, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
GNP Energy har ikke holdt avtalene og klarte ikke å levere kraft til oss før vi hadde ringt dem 5 ganger etter at vi hadde tegnet et bindende abonnement. Da vi sa opp abonnementet, ringte de oss derimot med en gang, men påsto at bindingstiden vår ikke hadde utløpt selv om den hadde det med flere måneders margin.
Hei. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Send oss en mail: [email protected] og vi kan given konkret tilbakemelding på ditt kundeforhold hos oss. Mvh oss i GNP Energy
Bra strømselskap som utfordrer de store. Dere har oversiktlig strømavtaler og forutsigbare avtaler. Dere burde tilby fastprisavtaler igjen.
Hei Torbjørn, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er opptatt av at våre kunder skal være fornøyd og det skal være enkelt å være kunde hos oss. Ønsker det en strålende dag! Mvh oss i GNP Energy
Innggikk en avtale på halv pris i 3 måneder. Første faktura så riktig ut, men det var gitt halv pris i 3,5 måned. Jeg betalte da for totalt 3,5 måneder med en gang. Måneden etter sender dem ny faktura på en måneds pris. Ved samtale med dem kommer det frem at 3,5 måneder bare er en faktureringsmåte og ikke en reel pris. Dette vil bli fakturert inn igjen seinere. Dem lurer da kundene til å tro at dem har fått litt ekstra rabatt i første faktura for så å sørge for at kunden blir litt ut i full pris periode.
Hei! Vi er opptatt av fornøyde kunder og det er synd å høre at du ikke er det. Dersom du har inngått en avtale med 50% avslag første 3 måneder (f.eks Fastprispakke) gjelder dette på faktisk forbruk og ikke bare på det som er forskuddsfakturert. Vi setter pris på om du kan ta kontakt med oss slik at vi får sjekket opp i dette. Mvh oss i GNP Energy