Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Innggikk en avtale på halv pris i 3 måneder. Første faktura så riktig ut, men det var gitt halv pris i 3,5 måned. Jeg betalte da for totalt 3,5 måneder med en gang. Måneden etter sender dem ny faktura på en måneds pris. Ved samtale med dem kommer det frem at 3,5 måneder bare er en faktureringsmåte og ikke en reel pris. Dette vil bli fakturert inn igjen seinere. Dem lurer da kundene til å tro at dem har fått litt ekstra rabatt i første faktura for så å sørge for at kunden blir litt ut i full pris periode.
Hei! Vi er opptatt av fornøyde kunder og det er synd å høre at du ikke er det. Dersom du har inngått en avtale med 50% avslag første 3 måneder (f.eks Fastprispakke) gjelder dette på faktisk forbruk og ikke bare på det som er forskuddsfakturert. Vi setter pris på om du kan ta kontakt med oss slik at vi får sjekket opp i dette. Mvh oss i GNP Energy
"Folkepakka" er tidenes dyreste produkt. Med over 20 øre/kWh mer enn konkurrentene i vinter, har det blitt tidenes dyreste strømregninger. De opererer med lokketilbud, før det så virker som de stikker fingeren i luften for hvilken pris de skal ta for strømmen. Kundeservice har de heller ikke, og man får svært liten informasjon om hva som inngår i din avtale. Den er kun sendt på sms etter selgeren ringer deg, og ligger ikke tilgjengelig noe sted ellers. Anbefaler alle som føler seg truffet å klage selskapet inn til Elklagenemda.
Hei, Det er leit å høre at du er misfornøyd. Det har dessverre vært særdeles høye strømpriser den siste tiden. De høyeste på fem år. Dersom du ønsker mer forutsigbarhet på din avtale, så ta gjerne kontakt med oss for de gode fastprispakkene vi har. Vi kan selvfølgelig også sende deg oversikt / SMS på avtaleinngåelsen som er utført. Mvh oss i GNP Energy
Jeg har ingen avtale med GNP energy. Det var Oslokraft som oversolgte en avtale. Jeg bytter til annen leverandør uansett hva det koster meg.
Hei, Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Kontakt oss direkte på [email protected] så kan vi gi en tilbakemelding konkret på ditt kundeforhold hos oss. Når det gjelder navneendringen er dette som en del av vår nordiske selskaper og vi er nå GNP Energy både i Norge, Sverige, Finland og Danmark. Mvh oss i GNP Energy
Elendig selskap!!! STYR UNNA. Jeg har hatt abonnement med "forvaltningspris", dvs. personlig oppfølging for å sikre lavest mulig strømpris. For dette måtte jeg betale et ekstra påslag for "jobben". Aldri har forvaltningsprisen vært i nærheten av spotprisen, og i tillegg har jeg betalt ekstra for "forvaltningsjobben". Dette er svindel. Meldt til Elklagenemda.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Etter inngått avtale om Folkepakka, som skulle være så fint, lav pris og attraktivt i markedet opplever vi nå ca ett år etter at prisen deres er så mye som 268 % over selskapets andre tilbud. Dem selv kaller nok dette naturlig endring, men jeg vil kalle dette svindel. GNP / Oslo Kraft er i alle fall ikke konsekvente eller en stabil og pålitelig leverandør.
Hei, Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Som de andre strømleverandørene i markedet har vi også ulike produkter. Strømprisen har imidlertid vært særdeles høy i vinter dessverre. Den høyeste på fem år. Dersom du ønsker mer forutsigbarhet på din avtale kan du enkelt ta kontakt med oss på: [email protected] og vi kan gi deg et tilbud på Fastprispakke tilpasset ditt behov. Med ønske om en fin dag. Mvh oss i GNP Energy
Ble lovet billigere strøm av selger som ringte meg 🙄 Det viste seg at avtalen jeg hadde med et annet strøm selskap fra før var billigere 🙄 Lureri 😈😈😈
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Byttet strøm for tre måneder siden til GNP Eneryg. Fått lavere strømregning nå enn tidligere.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy