Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg ble kontaktet av Emma med spørsmål om fornøydhet eller andre forhold rundt min strømavtale. Jeg kontaktet tilbake men traff ikke Emma. Hun ringte meg opp etter noen dager da hun var usikker hva som var avtalt med annen kunderådgiver. Det er ikke mange som hadde gjort det samme. Hurra for Emma. Veldig fornøyd😊😊
Hei Tom L Tusen takk for din flotte tilbakemelding. Så bra at du også er fornøyd med avtalen din og at du fikk god hjelp fra Emma. Omtalen bringes til henne :) Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected] når du måtte ønske ny oppfølgning fra oss. Vi ønsker gjerne å hjelpe til. Ønsker deg en TOPP dag. Mvh oss i GNP Energy
God kundeservice og hyggelige folk. Veldig raske problemløsere om det er noe jeg ikke har forstått.
Hei Idar Tusen takk for din flotte tilbakemelding. Så bra at du også er fornøyd med kundeservicen vår. Det er jobben vår å hjelpe til :) Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected] når du måtte ønske ny oppfølgning fra oss. Ønsker deg en TOPP dag. Mvh oss i GNP Energy
Aldri hatt lavere stømpris.Har ingen avtale om bindingstid og bytter om de setter opp prisen. Avtale gjort på nett utifra forbrukerrådet sine sider. Selvsagt er de like store banditter som alle andre som selger strøm men er ikke bondefanget av dere som kjøper strøm på Kiwi,Power etc
Hei Kjetil Tusen takk for din flotte tilbakemelding. Så bra at du også er fornøyd med avtalen din. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected] når du måtte ønske ny oppfølgning fra oss. Vi ønsker gjerne å hjelpe til. Ønsker deg en TOPP dag. Mvh oss i GNP Energy
Fikk min første strømregning fra GNP Energy, tidligere har jeg hatt fra Eidsiva, har aldri hatt så høy regning på strømmen min om sommeren, min regning har ligget på ca 6-700 kr på mnd, nå var den på over 1000 kr. Min anbefaling ikke kjøp kraft fra dette selskapet
Hei Øyvind L Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skriver. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi har flere avtaler hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på med avtaletid og uten avtaletid som passer til forbruk, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi følger også opp kunder om en ønsker det. Ønsker deg en fin dag. Mvh alle i GNP Energy
"Gidder ikke å diskutere mer med deg " - fikk jeg høre fra GNPs regnskapsmedarbeider. Hva slags kundeservice er dette? :(((( Godtar ingen beklagelse. Først ble man fullstendig villedet av selger og deretter feil fakturert og så gidder de ikke å diskutere!!!???? Men de gidder å besvare alle stormende klager fra misfornøyde kunder. Hold unna selskapene som ELX energy og deres høyre hånd GNP.
Hei Lana Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at hva du mener om regnskapsmedarbeider. Vi har mange kunder som er fornøyd med vår service og vi forstår at du er frustrert om dette var tilfelle hos deg. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Da finner vi deg rask i systemet og kan se på saken din. Ønsker deg en fin dag og takk som gir oss beskjed. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Ble skikkelig lurt selv av GNP Energy og måtte dekke 11 mnd straffeetterbetaling i 11 mnd med 150 kr pr mnd og med målepunkt på hytta i tillegg for å bruke angreretten 4-5 dager for sent ble det hele 3300 kr. å dekke uten å få strøm dra dem. Advarer på det sterkeste mot disse luringene som svindler på denne måten!
Hei Trygve H. B. T Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skiver, vi vil gjerne hjelpe deg i din sak og finne ut av dette. Alle strøm-leverandører har 14 dager angrefrist etter signering, om kunden ikke ønsker produktet sitt alikevell. Kundene får all informasjon om avtalen de har valgt, med et velkomstbrev/ epost/sms fra oss ( sms har også en link til angreskjema) I tillegg står all informasjon om alle avtalene våre på hjemmesiden https://no.gnp.energy/. (om det er med eller uten avtaletid.) Om en ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. kan det også sies ifra på mail, tlf, sms eller post. Alt dette fungerer her. Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy
Inngikk avtale med de og fikk regning på nettleie med tidligere dato en da avtalen ble inngått. Svare ikke på kundeservice.Jeg opplever dette selskapers som useriøst.
Hei Thorleif Takk for tilbakemelding. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg, dette hørtes rart ut. Tlf og mail funker helt fint her. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Så finner vi deg rask i data-systemet, slik at vi kan finne ut av dette med deg. Ønsker deg en fin dag. Mvh alle i GNP Energy