Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble skikkelig lurt selv av GNP Energy og måtte dekke 11 mnd straffeetterbetaling i 11 mnd med 150 kr pr mnd og med målepunkt på hytta i tillegg for å bruke angreretten 4-5 dager for sent ble det hele 3300 kr. å dekke uten å få strøm dra dem. Advarer på det sterkeste mot disse luringene som svindler på denne måten!
Hei Trygve H. B. T Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skiver, vi vil gjerne hjelpe deg i din sak og finne ut av dette. Alle strøm-leverandører har 14 dager angrefrist etter signering, om kunden ikke ønsker produktet sitt alikevell. Kundene får all informasjon om avtalen de har valgt, med et velkomstbrev/ epost/sms fra oss ( sms har også en link til angreskjema) I tillegg står all informasjon om alle avtalene våre på hjemmesiden https://no.gnp.energy/. (om det er med eller uten avtaletid.) Om en ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. kan det også sies ifra på mail, tlf, sms eller post. Alt dette fungerer her. Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy
Inngikk avtale med de og fikk regning på nettleie med tidligere dato en da avtalen ble inngått. Svare ikke på kundeservice.Jeg opplever dette selskapers som useriøst.
Hei Thorleif Takk for tilbakemelding. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg, dette hørtes rart ut. Tlf og mail funker helt fint her. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Så finner vi deg rask i data-systemet, slik at vi kan finne ut av dette med deg. Ønsker deg en fin dag. Mvh alle i GNP Energy
Bare lureri byttet idag og betaler heller ut bruddgebyret enn å være kunde i gnp di resterende mnd
Hei Frode V Takk for tilbakemeldingen fra deg. Synd å lese det du skriver. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Så finner vi deg raskt i systemet, hvem og når du var i kontakt med oss med hva slags avtale. Vi har flere avtaler hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på med avtaletid og uten avtaletid som passer til forbruk, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi følger også opp kunder om en ønsker det. Ønsker deg en fin dag. Mvh alle i GNP Energy
Overrasket over at strømtilbudet deres faktisk holdt ord. Etter mangeårig abbonement i NorgesEnergi og Fjordkraft fant vi ut at vi ville prøve noe rimeligere. På forhånd sjekket vi ut en anbefalt side som Forbrukerrådet anbefalte. Vi er veldig fornøyde med GNP Energy. Vel og merke har vi fått igjen penger de 3-4 første månedene. Strømregningene vi har fått hittil er langt billigere enn de vi fikk fra forrige strømleverandør.
Hei Solfrid V Tusen takk for din nydelige tilbakemelding. Så fint at du også synes vi er et flott selskap. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected] når du måtte ønske ny oppfølgning fra oss. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg også. Takk som valgte oss :) Ønsker deg en TOPP dag. Mvh oss i GNP Energy
Bare svindel, dette bør stenges asap! Aldri tegnet avtale med dem, fått skyhøye strømregninger, avsluttet (en avtale jeg ikke har gått med på) og fikk bruddgebyr på 1500 kr! Fått nå 2 regninger på 3 dager, pluss veldig kort forfallsdato. Dette går rettens veg!
Hei Jeneba Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skriver. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Så finner vi deg raskt i systemet, hvem og når du var i kontakt med oss med hva slags avtale. Vi har flere avtaler hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på med avtaletid og uten avtaletid som passer til forbruk, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi følger også opp kunder om en ønsker det. Ønsker deg en fin dag. Mvh alle i GNP Energy
Siden jeg snakket med en kunderådgiver fikk vi det til så jeg betaler etterskuddsvis istedenfor forskudd.
Hei Ole K Tusen takk for din herlige tilbakemelding. Så flott at du også er fornøyd med avtalen din og at det løste seg med etterskuddsvis, istedenfor forskudd . Din tilbakemelding bringes vidre her inne på kontoret :) Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected] når du måtte ønske ny oppfølgning fra oss. Vi ønsker gjerne å hjelpe til. Ønsker deg en TOPP dag. Mvh oss i GNP Energy
Veldig pågående for å få meg som kunde. Men etter vel 1 mnd fikk jeg beskjed om prisøkning.
Hei Nina Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du er misfornøyd. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Så finner vi deg rask i data-systemet. Vi har flere avtaler hos oss, som vi får gode tilbakemeldinger på med avtaletid og uten avtaletid som passer til forbruk. Sjekk gjerne dette på vår hjemmeside https://no.gnp.energy/ Takk som ga oss beskjed her. Ønsker deg en fin dag. Mvh alle i GNP Energy