Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sender purringer før regninger, skylder på andre for sitt eget rot. Kunden må betale for deres rot når d kommer til stykket. Når andre oppererer med ingen bindingstid må du her binde deg og betale dyrt for det om du ikke vil være kunde hos de ut tiden. Anbefaler ingen å gå over til dette selskapet, dyre er de også selv om de påstår noe annet.
Hei Katinka M. Takk for tilbakemelding din. Vi får mange gode tilbakemeldinger på fakturaene våre. Leit å se at du ikke var fornøyd med din. Som noen kunder gjør om de ikke forstår faktura, ta de kontakt på kundeservicen vår. Da får dem forklart det litt lettere slik at dem forstår. Om det er feil på din faktura retter vi det selvfølgelig opp for deg ( alle kan gjøre feil ) . Ta gjerne kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Etter en kort periode med billig strøm blir du satt over på en «forvaltningsavtale». Her får du først vite hva strømmen koster når fakturaen kommer. Da betaler du Norges høyeste strømpris.
Hei Erik H Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at vi forsøkte å lure deg. Vi har flere avtaler som du kan velge, som vi også får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer og hva slags avtale du har. Vi hjelper deg gjerne. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
GNP Energy is as bad as it comes. I should have found these reviews first. They promised me a capped price (38 øre/kwh) over the phone and assured me that the capped price was for the whole term of the contract (1yr). After two months, they raised the rate to 85 øre/kwh!! The terms for breaking contract were very harsh. It took months to switch my subscription to a new apartment. I ended up having to pay for both for a whole month of power. It's now been four months since trying to leave GNP energy after the contract ended, and they're still sending me invoices that I've already paid in full. Customer service is horrible. They'll say they fixed something, and then nothing changes. They'll agree that your price is too high, but not offer anything to lower it. They know they're a scam. No matter how good their deal sounds, don't take it. It's a bait-and-switch.
Hello Daniel. We would like to help you and find a good solution. Please contact us at our customer service on telephone 21 65 10 00 or email to [email protected]. Have a nice day.
Faktura fra dem er alt for kompliserte, feil vurderinger av bruk alltid for høyt estimert, bruker sine kunder som bank. Anbefaler dem IKKE, ikke bli lurt, hold deg unna.
Hei Svan Takk for tilbakemelding din. Vi får mange gode tilbakemeldinger på fakturaene våre. Leit å se at du ikke var fornøyd med din. Som noen kunder gjør om de ikke forstår faktura, ta de kontakt på kundeservicen vår. Da får dem forklart det litt lettere slik at dem forstår. Om det er feil på din faktura retter vi det selvfølgelig opp for deg ( alle kan gjør feil ) . Ta gjerne kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Etter å ha vært kunde i over ett år, byttet jeg til en annen strømleverandør. Etter nesten tre måneder presenterer selskapet en sluttregning med en strømpris på over 1 kr pr KWh pluss fastgebyr som også har økt. Svindel!
Hei Torbjørn Takk for tilbakemelding, synd at du opplede det slikt. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at vi forsøkete å lure deg. Vi har flere avtaler som du kan velge, som vi også får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer og hva slags avtale du har. Vi hjelper deg gjerne. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Sluttoppgjør viser at vi har betalt rundt 100 øre/kw i perioden hvor vi i samme periode har betalt 43 øre til ny leverandør. Selger pratet om spotpris? Forstår ikke hvordan vi ble lurt inn i dette?? Venter fortsatt på utbetaling av sluttoppgjør (2 1/2 mnd etter bytte). Håper de snart utbetaler overfaktureringen. Har mistet tillit til bransjen. Nå er vi SVÆRT nøye så det ikke skjer igjen. Hos ny leverandør vet vi nøyaktig hva vi betaler - etterskuddsvis.
Hei Svein, Takk for tilbakemelding din. Vi får mange gode tilbakemeldinger på avtaler vi har hos oss. Leit å se at du ikke var det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00 ang dette, dette vil vi selvfølgelig hjelpe deg med. Vi har andre avtaler som alle andre strøm-leverandører dvs etterskudd avtaler også, om det er det du ønsket. Flott at du er nøye på hva slags avtaler en har og velger. Anbefaler å ta kontakt med leverandører et par ganger i året. Strømleverandører får ofte inn nye avtaler fra forvaltere. Tips fra oss til deg. Vi kan gjerne følge deg opp med etterskudds avtaler som du kan sammenligne med i fremtiden. Når du måtte ønske det. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Dørselger- tenkte- høres bra ut. Signerte. Heldigvis er det angrerett og jeg benyttet denne innen fristen. Til tross for det fikk jeg faktura på ca 4000(!!) som visstnok skulle være estimert forbruk pr mnd. Etter dette hadde jeg en haug med mailer for å si at jeg hadde benyttet angreskjema og skulle stilles som avtale ikke var inngått. Fikk purring og hadde en masse styr. Opplever GNP som useriøse. Husk at det er binding på strøm fra de med 1 år. Videre betaler man forskuddsvis. Jeg ville aldri kunne anbefale de og er meget glad for at jeg brukte angre retten.
Hei Eyolf L Takk for tilbakemelding. Som en av mange leverandører har vi også selgere som er ute å ønsker kunder. Vi har mange fornøyde kunder som har fått avtaler fra dørselgere. Det er leit å høre at du ikke du opplevede det samme. Alle får angreskjema som de kan benytte seg av om de ikke ønsker avtaler alikevell, når den er signert blir de ikke kunder. Vi har andre avtaler hos oss uten binding om dette er ønskelig, som du kan prøve ut å se. Vi kan gjerne følge deg opp om du ønsker det også. Det er lettere for oss når vi vet hva en kunde ønsker. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00 Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy