Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter å ha vært kunde i over ett år, byttet jeg til en annen strømleverandør. Etter nesten tre måneder presenterer selskapet en sluttregning med en strømpris på over 1 kr pr KWh pluss fastgebyr som også har økt. Svindel!
Hei Torbjørn Takk for tilbakemelding, synd at du opplede det slikt. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at vi forsøkete å lure deg. Vi har flere avtaler som du kan velge, som vi også får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer og hva slags avtale du har. Vi hjelper deg gjerne. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Sluttoppgjør viser at vi har betalt rundt 100 øre/kw i perioden hvor vi i samme periode har betalt 43 øre til ny leverandør. Selger pratet om spotpris? Forstår ikke hvordan vi ble lurt inn i dette?? Venter fortsatt på utbetaling av sluttoppgjør (2 1/2 mnd etter bytte). Håper de snart utbetaler overfaktureringen. Har mistet tillit til bransjen. Nå er vi SVÆRT nøye så det ikke skjer igjen. Hos ny leverandør vet vi nøyaktig hva vi betaler - etterskuddsvis.
Hei Svein, Takk for tilbakemelding din. Vi får mange gode tilbakemeldinger på avtaler vi har hos oss. Leit å se at du ikke var det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00 ang dette, dette vil vi selvfølgelig hjelpe deg med. Vi har andre avtaler som alle andre strøm-leverandører dvs etterskudd avtaler også, om det er det du ønsket. Flott at du er nøye på hva slags avtaler en har og velger. Anbefaler å ta kontakt med leverandører et par ganger i året. Strømleverandører får ofte inn nye avtaler fra forvaltere. Tips fra oss til deg. Vi kan gjerne følge deg opp med etterskudds avtaler som du kan sammenligne med i fremtiden. Når du måtte ønske det. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Dørselger- tenkte- høres bra ut. Signerte. Heldigvis er det angrerett og jeg benyttet denne innen fristen. Til tross for det fikk jeg faktura på ca 4000(!!) som visstnok skulle være estimert forbruk pr mnd. Etter dette hadde jeg en haug med mailer for å si at jeg hadde benyttet angreskjema og skulle stilles som avtale ikke var inngått. Fikk purring og hadde en masse styr. Opplever GNP som useriøse. Husk at det er binding på strøm fra de med 1 år. Videre betaler man forskuddsvis. Jeg ville aldri kunne anbefale de og er meget glad for at jeg brukte angre retten.
Hei Eyolf L Takk for tilbakemelding. Som en av mange leverandører har vi også selgere som er ute å ønsker kunder. Vi har mange fornøyde kunder som har fått avtaler fra dørselgere. Det er leit å høre at du ikke du opplevede det samme. Alle får angreskjema som de kan benytte seg av om de ikke ønsker avtaler alikevell, når den er signert blir de ikke kunder. Vi har andre avtaler hos oss uten binding om dette er ønskelig, som du kan prøve ut å se. Vi kan gjerne følge deg opp om du ønsker det også. Det er lettere for oss når vi vet hva en kunde ønsker. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00 Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Dårligste kundeservicen i landet, skyhøye strømpriser etter lokketilbudet er over og med bindingstid du ikke slipper unna. Vær smartere enn meg og velg en annen aktør. Vær også obs på at dette selskapet regelmessig har skiftet navn gjennom årenes løp.
Hei Line Y. Takk for tilbakemelding din. Vi får mange gode tilbakemeldinger på kundeservice, leit å se at du ikke var fornøyd. Vi har andre avtaler som vi får fine tilbakemeldinger på, med og uten avtaletid. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Så følger vi deg gjerne opp. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Dette selskapet bør forbyes. Svindel og nesten umulig å få opphevet kontrakten, de sender regning på regning uten å levere etter avtalen som De nekter for å ha blitt inngått og viser til firmaets side hvor ingen slik avtale finnes. Selgerne selger avtaler som firmaet ikke godkjenner - LITT AV ET FIRMA !
Hei Siggen Takk for tilbakemelding, synd at du opplede det slikt. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at du ikke var det.Vi har flere avtaler som du kan velge som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding og sender deg andre avtaler som du kan sammenligne med. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Dyrt. Misvisende og ble tull ved bytte så måtte betale endel til andre strømselskapet enda jeg sa ifra.
Hei Linda Takk for tilbakemelding. Synd å lese at det ble tull for deg. Det kan ha skjedd en feil ved bytting din, ser du hadde fastpris/huspakken. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding og informasjon. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Kom en fyr på døra og mente at det jeg hadde var mye dyrere og at jeg ble flådd. Fikk meg til å underskrive på en ipad som han slet veldig med å få til å fungere ordentlig. Ble aldri informert om noe bindingstid, og jeg mener det er lureri å basere seg på at jeg skal lese gjennom alle epostene jeg fikk av dem i etterkant for å finne kontrakt som var gjemt i en setning om angrerettskjema. Nå vil de ha 1800kr. for at jeg skal gå fra avtalen! Forferdelig firma! STYR UNNA!
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy