Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har aldri vært kunde i dette selskapet, og har tidligere betalt regninger for strøm og nettleie denne måneden. Er dette s******? Oppsiktsvekkende høy regning var det også.. ekkelt at dere krever direkte fra Vipps når vi ikke har noe kundeforhold. Lukter s****del lang vei..
Jeg har ingen grunn til å være misfornøyd. Men kundeservice må oppgraderes slik at vi med UVANLIGE spørsmål kan få svar noe raskere. Yakk@
Høye priser, uoversiktlige regninger, bindingstid det ikke ble opplyst om, pristak som ble fjernet. I store trekk det samme som alle andre kunder i dette selskapet, ekstremt misfornøyd og litt overrasket over hvordan det er mulig for de å fortsatt få lov til å holde på
Har aldri vært borti en sleipere selger enn han som ringte meg fra GNP! Fraråder å inngå avtale med dette selskapet på det sterkeste! Jeg spurte han om dette var en bedre avtale enn den jeg hadde fra før, og han sa at poenget var å få en god avtale, og at jeg kom til å smile når jeg fikk fakturaen! Dette er så langt fra virkeligheten en kan komme! Den første fakturaen besto av 3 måneder, (2 måneder forskudd) til en høyere pris enn jeg hadde fra før, i tillegg har dei sikret seg 12 mnd oppsigelse, med bruddgebyr. Aldrig mer GNP!!!
Dårlig fra ende til annen, fakturer på forskudd og overfakturer. Aldri igjen!
Forståelse fra kunde kontakt svært fornøyd med å løse saken
GNP Energy kjøpte opp et selskap for å slippe unna faste avtaler med kunder som hadde greie strømpriser. Vi fikk en e-post med info om ny kundeportal og kundenummer etc. ingenting skulle bli annerledes for meg som kunde sto det også. Men fikk nå nylig en e-post fra tinde at mitt forhold har blitt overført til dem, sammen med en regning på 12.900kr - takk og adjø for alltid GNP Energy og alt som tilhører. Styr unna.