Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
A year ago one of their representative called and ask me to try their subscription for free for a month and asked me to discontinue in case you don't want to keep it. Now I am staying in norway on a work permit and not very good in Norsk language so he explained me everything in English at that moment everything looks fine and transparent. So he asked me to reply OK to a message that he will send on my phone. The message was in Norsk but he insisted it contains the same information that he told me over the phone so i replied yes. But then when i wanted to cancel the subscription they add another clause that i have to pay some amount for each month even though your subscription is canceled. This was not informed at the first time and now they forwarded the bills to debt collection company and they have been sending me bills every month. This is clear case of fraud and False information. Please help me where should i report this fraud to?
Hi, We are sorry to hear this, please contact our customer service on telephone 21651000 or email [email protected], and we will do our best to try to help you. Have a nice day.
De kan tilbud tidligere, hvis de har tilbud som kan passe kunden. Oppfølging er bra.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Brukte angreretten innen fristen, og fikk beskjed om å betale den strøm som ble brukt fram til bytte igjen, greit, men så dumper inkasso og brytninggebyr 1650 kroner!!! Skal kontakte elklagenemnda, forbruksråd, Eidsiva - de kom 2 til meg selgere, ene viste siden med kun gode anmeldelser sef, etter jeg takket ja, så fant ut denne siden, og brukte ANGRRETT. Hun andre ringte opp igjen og var misfornøyd med at jeg angret, dernest har hun som det råtne individet hun er bestemt seg for å gjøre liv surt, og 1650 brytn gebyr...blir ikke aktuelt heller da jeg har mitt på det tørre.....F 'S GNP, DE ER NOEN TROLL SOM DERE MÅ HOLDE DERE LAAANGT UNNA....
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Gode service på nett. Raskt og effektivt. Men de må gi mer informasjon om pris.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Aldri hatt dyrere strøm, dette er ren svindel og jeg ønsker å ta dette via Forbrukerrådet.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Veldig dyrt! Angrer et års avtale med de. Ikke anbefales. Skyhøye strømpriser. Det var billig i starten så gikk priser til værs. Forbanne sur!
Hei, Takk for din tilbakemelding. Veldig trist og høre at du er misfornøyd, vennligst kontakt oss på mail: [email protected] eller telefon: 21651000, så kan vi se om vi kan få hjulpet deg. God Jul. Vennlig hilsen GNP Energy
Uetisk praksis og forretningsskikk, og bare tvert utspekulert lureri. Jeg vil anbefale alle å styre langt unna disse, og kundeservice er ikke mye til hjelp heller. Dem kan skrive deg opp som kunde uten ditt samtykke. Dette er ikke lov, og burde innklages og anmeldes så fort som mulig. Jeg oppførte mitt navn bare av simpel interesse (det var ikke en kontrakt av noe slag) da vi møtte noen fra GNP utenfor en dagligvarebutikk, og det var greit. Vi fikk også besøk på døra her hjemme, da jeg også sa nei. Noen måneder etter, fikk jeg gebyr i posten der jeg ble presset for penger via en brytningsgebyr. Dette har jeg aldri opplevd før noensinne, og lukter bare svindel av hele greia. Dette er overhode ikke greit, og ser jo ganske mange flere med lignende eller andre problemer med dem. Om du møter GNP selgere ute, ignorer dem, om de ringer for å lokke med tilbud, legg på, og om dem banker på, be dem gå.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-)