Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Uetisk praksis og forretningsskikk, og bare tvert utspekulert lureri. Jeg vil anbefale alle å styre langt unna disse, og kundeservice er ikke mye til hjelp heller. Dem kan skrive deg opp som kunde uten ditt samtykke. Dette er ikke lov, og burde innklages og anmeldes så fort som mulig. Jeg oppførte mitt navn bare av simpel interesse (det var ikke en kontrakt av noe slag) da vi møtte noen fra GNP utenfor en dagligvarebutikk, og det var greit. Vi fikk også besøk på døra her hjemme, da jeg også sa nei. Noen måneder etter, fikk jeg gebyr i posten der jeg ble presset for penger via en brytningsgebyr. Dette har jeg aldri opplevd før noensinne, og lukter bare svindel av hele greia. Dette er overhode ikke greit, og ser jo ganske mange flere med lignende eller andre problemer med dem. Om du møter GNP selgere ute, ignorer dem, om de ringer for å lokke med tilbud, legg på, og om dem banker på, be dem gå.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-)
Oppleves som den reneste svindel. Når selskapet har en kWh-pris som ligger 62% høyere enn konkurrenter må det være noen som ikke stemmer med hva som ble lovet i salget!
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Mangler ordentlig fakturakopi i efaktura, liker ikke å springe frem å tilbake mellom loginn for å sjekke, må være mulig å få det til.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Dette er viktig for oss. Vi er dessverre klar over at det til tider er vanskelig å få visning av eFaktura, noe vi også jobber tett med vår fakturapartner for å rette opp i snarlig. Vi ønsker deg samtidig en riktig god jul og et godt nytt år! Mvh oss i GNP Energy
Fordobling av pris i forhold til forrige. Masse forklaringer da jeg ville ut av avtalen for prisen gikk mye høyere enn lovnaden og ifl avtale kunne jeg da bytte. Men det var bare mulig mot et gebyr. ALDRI MER GNP
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Gikk smertefritt uten noe frem og tilbake å bytte til GNP. Savner tilgang til mine sider fra starten av, men ellers helt supert!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss. God Jul. Mvh oss i GNP Energy
Har hatt Oslo kraft, og Gnp Energy i lang tid, aldri hatt noe å klage på, Billig er dei og !!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss. God Jul. Mvh oss i GNP Energy
Holder ikke avtaler, har høy pris og kundeservice svarer aldri. Anbefaler ingen å bytte til disse.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy