Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Faktura som er umulig å forstå. Ingen fortalte at jeg måtte forskutt betale en mnd. App som ikke virker.
God service hyggelig ansatte. Rimelig pris. Vet ikke virket selskap di vil bruke hopper det er dere.
Jeg inngikk en avtale; Folkepakken som viser seg å vGET dårlig; strømpris tre-fiære MEre ganger spotprisen de siste 5 månedene. Vi har sovet i timen selv, MEN jeg mener at dette er så grovt overpriset at dere burde meldt i fra. Tilliten til dette markedet er dårlig fra før, nå føler vi oss rett og slett lurt. Dette er uetisk forretnings førsel Mvh Gunnar B.
Det har ikke vært annet en trøbbel med avtaler og prissikring med dette selskapet. Stor sett hver eneste faktura måtte krediteres da de "glemte" pristaket. Hver gang:-( Purringer går glatt ut fra selskapet, men å svare på henvendelser kommer langt ned på prioriteringslisten. En stor takk til forbrukertilsynet og Elklagenemnda for bistand
Lite brukervennlig med forskuddsbetaling. Det er ikke alltid at det er mulig å betale to måneder i forkant.
Ja, samme her. Fikk gebyr for 4 månter og kwh-pris 467,46 øre. Var prisen 1.8 så høy og skal ikke staten støtte automatisk ?
Min forrige avtale hos Tinde ble «overført i sin helhet», men det har jeg vanskelig for å tro ettersom regninga for august (som forresten ikke kom før den siste dagen i oktober) var over dobbelt så høy som snittet av de andre sommermånedene, og nesten 25% mer enn hva jeg har betalt for oktober (med panelovner på!) med Tibber. Utrolig useriøst selskap, er mitt inntrykk.