Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Min forrige avtale hos Tinde ble «overført i sin helhet», men det har jeg vanskelig for å tro ettersom regninga for august (som forresten ikke kom før den siste dagen i oktober) var over dobbelt så høy som snittet av de andre sommermånedene, og nesten 25% mer enn hva jeg har betalt for oktober (med panelovner på!) med Tibber. Utrolig useriøst selskap, er mitt inntrykk.
Min demente mor hadde i mange år Norgesenergi som sin leverandør. Etter hun ble syk, så hadde hun blitt kapret av Tinde Energi, som ble kjøpt opp av GNP Energy. Når hun ble overført til GNP i august 2022, så var eiendommen fraflyttet, med minimalt forbruk. Første regning, forhåndsbetalt med estimert forbruk, var på 15 000 kroner, med 76 kroner i regning fra Lede, på separat faktura. September-regningen var på 10 00 på forhånd. Vi skyndte oss å skifte til Fjordkraft i begynnelsen av september, og fikk refundert 300 kroner etter strømstøtten var trukket fra. Det er nå 26 oktober, og fortsatt ikke noe er refundert fra GNP. Det er trukket 25 000 for to måneder, på en eiendom hvor nesten all strøm er slått av, etter den første regningen slo vi faktisk av hovedsikringen i 3 uker. Styr unna, de operer på en uetisk måte.
Jeg var tidligere abonnent hos Tinde energi. I august fikk jeg beskjed om at selskapet er overtatt av GNP energy. Og helt uten mitt samtykke har jeg blitt tvangsinnført i et abonnement som kalles "Folkepakka", som er på 498 øre per kWh, til stor forskjell fra Tnde, hvor jeg hadde vanlig spotpris og regninger på ca 800 kroner frem til GNP overtok. I august og september 2022, har jeg fått regninger på hh.v. 1.700 og 2.200 kroner fra dem! Hva pokker er det som foregår!!??? Jeg finner ikke ut på "Min side" hos GNP hva slags abonnement jeg er tvangsinnført på. Jeg har heller ikke samtykket i at Tinde kunne overføre meg til annet selskap (GNP) uten mitt samtykke.
Gnp sender faktura m svindel beløp og krever 2 mnd forskudds betaling så jeg avtalte m kundeservice at jeg måtte ha sluttoppgjør faktura i august pga bytte av strømlev, jeg betalte siste sluttoppgjør faktura som avtalt men nå 3mnd etter får jeg fortsatt tilsendt nye strøm faktura truer m inkassso
Hun forsto mitt problem ogvar lyttende ogveldig hjelpsom i dette tilfellet Takk !
Veldig hyggelig og imøtekommende . Fikk oppklart det jeg lurte på . Tommel opp
Hyggelig betjening og god service, fikk ordnet det som var problemet og vi er veldig fornøyd