Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble oppringt i dag av GNP Energy som sier: "Du er en av de heldige som er trukket ut av konkurransen om å vinne kr 10.000,-, ettersom du har svart på en kundeundersøkelse på nettet". Så fortsetter han "Er du interessert i å tjene penger på å spare masse penger ved å kjøpe strøm gjennom oss... bla bla bla osv." Jeg stiller en hel del spørsmål om hvorfor han ringer meg, hvorfor han kobler strømavtaler mot konkurransen jeg har besvart, hvorfor han fremstår pågående og snakker ekstremt fort og irritabel og hvordan han vet at jeg er trukket ut som en av de heldige til å kanskje vinne? I andre enden av telefonen blir stemmer svært svært irritabel på meget kort tid, med det resultat at selger slenger på rører, men først var veldig frekk med å svare på mine spørsmål. Hva er dette for noe? Mobilnummeret det ble ringt fra er (sensurert). Nummeret fører ikke frem til noe på 1881.no Styr unna denne mannen eller dette selskapet! For meg er slike telefoner helt utrolig frekt, en selger!! For et selskap må dette være en katastrofe? Hvem vil vel ha noe med dere å gjøre? Jeg skal fortelle alle jeg kjenner at GNP er noe du må holde deg langt unna. Jeg er også reservert mot reklame, så NEI TAKK til slike telefoner i fremtiden.
Hei Wiv Takk for tilbakemelding. Forstår at dette virket helt utrolig frekt om dette var tilfelle hos deg. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Pga vi er for få på hovedkontoret. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med. Slik at vi lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående denne samtalen. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg og ta tak i dette. Vi har mange kunder som er veldig fornøyd med oss som leverandør. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Takk som ga oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy
Skulle selge strøm fra GNP. Påsto jeg hadde vunnet en konkurranse (som for øvrig ikke har hatt trekning ennå). Jeg spurte hvilken konkurranse og fikk et dårlig svar. Fikk vite at jeg kunne få 2 mnd strømregning til halv pris. Jeg spurte hva hun definerte strømregning til å være. Det skulle hun komme tilbake til etter at jeg hadde gitt henne epostadresse. Jeg sa at det gjør jeg ikke før hun definerer hva hun legger i begrepet strømregning. Da sa hun bare "Herre Gud" og la på.
Hei Stig W Takk for tilbakemelding og synd at du fikk en lite tillitvekkende innsalgsmetode pr tlf. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Pga vi er for få på hovedkontoret. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med. Slik at vi lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående denne samtalen. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg og ta tak i dette om dette var tilfelle. Vi er en stolt strømleverandør og vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Takk som ga oss beskjed og ønsker deg en fin dag. Mvh alle i GNP Energy
Jeg var meget skeptisk under samtalen, men vi lot oss overtale. Etter en ukes tid sa jeg opp avtalen vi mail, men fikk ikke svar. Tvert i mot kom det rekning med trussel om inkasso. Vi etterlyser fremdeles og sannsynligvis forgjeves svar fra GNP.
Hei Ola A Takk for tilbakemelding og synd å lese dette over. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Pga vi er for få på hovedkontoret. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med. Så vi kan lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale. Alle våre kunder får et velkomstbrev, sms eller email. Om du har sagt opp avtalen på mail e-post at du ikke ønsker å være kunde, så skal du selvfølgelig ikke betale. Anbefaler at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi skal alltid svare, så her må det nok ha skjedd en feil om du ikke har fått kontakt. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi ønsker gjerne å hjelpe til og finne ut av dette. Mvh alle i GNP Energy
Har ikke sett maken til useriøst behandling. Sender ut 4 ganger feil faktura og det koster meg en haug med email og telefoner for å rette opp. Har ennå ikke fått riktig fakturering for siste avregning. Sier noe på telefon og gjør noe helt annet. Dette er siste gang jeg har vært hos de!!! Avregningen er svært lite detaljert og uoversiktlig.
Hei Bernd Takk for din tilbakemelding. Synd at du opplevde det som useriøst og ukompetent. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år pga av kundeservicen, avtalene og avregninger. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] ( Hvis du ikke vil snakke i tlf ) eller telefon 21 65 10 00 med ditt kunde-nummer, så ser vi hvem, du har vært i kontakt med og ser om vi kan få det slik oversiktelig som du ønsker. Vi ønsker gjerne å få ryddet opp i dette med deg. Ønsker deg en fin dag. Mvh GNP energy
Dette er bare lureri. Styr unna. Blir ikke hva de lover. Bare tull!! Kommer helt sikkert en ekstra regning!!
Hei Ola Takk for din tilbakemelding. Vi har mange fornøyde kunder hos oss, som setter pris på avtalen og hva de har blitt lovet. Synd at du opplevde det slik du beskriver over. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe deg. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected]. Da det er lettere å finne deg i data-systemet med hvilke avtale du har og hva du ønsker som kunde. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Ønsker deg en fin dag. Mvh GNP energy
Ingen chat som fungerer. Ingen oversikt over hva kWh er. Må vente på regning. Ingen mulighet å regne ut selv da man har pristak og synes bestandig å være der!!! Kunne blitt bedre med å sende ut gjennomsnitt prisen blir etter endt mnd.
Hei Frøya Takk for din tilbakemelding. Synd du opplevde oss som dårlig på informasjon. Vi får ofte gode tilbakemelding på at den er god. Chaten skal fungere, men vi sjekker dette umiddelbart. Alt av oversikt skal stå inne på Din side på hjemme siden vår. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Da finner vi deg raskt i data-systemet. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og takk som valgte oss. Med vennlig hilsen alle oss i GNP Energy
Alt alt for dyr strøm! Unødvendig dyrt! Anbefales Ikkje!! Strømmen min har ikkje økt i bruk, men prisen eg må ut med har økt betraktelig det på tross av lovnad om veldig billig strøm.
Hei Marianne Takk for din tilbakemelding. Synd å lese hva som har skjedd hos deg. Anbefaler at du tar kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected]. Da det er lettere for oss å finne deg i data-systemet med hvilken avtale du har og hva som kan ha skjedd. Vi har flere avtaler inne hos oss. Med og uten avtaleletid, som vi får gode tilbakemeldinger på fra kunder. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag. Mvh GNP energy