Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk å være kunde via en tilbud på strompris.no. En av fakturaene hadde feil, jeg fikk betale for noe som burde har vært regnet som tilgode. Tok kontakt med GNP, og de bestemte seg for at jeg skulle få bare tilbake det de hadde fakturert i tillegg, men ikke pengende tilgode som kom med tilbudet. Tok kontakt flere ganger, over 2 måneder, prøvde å forklare på en enkel måte at de hadde regnet feil... Til slutt fikk jeg dette svaret, flere ganger: " Hei igjen Du vil ikke motta noen kreditnota. Med ønske om en fortsatt fin dag, Vennlig hilsen, Kundesenteret, ved XXXXXXX "
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Hvorfor får jeg en regning fra dere? Har ikke fått faktura dessuten er jeg ikke i GNP energi, så hvilken strømregning er dere snakker om, jeg har Fortum og betalte 2500 denne mnd mars 19/3-19.
Hei Ernst. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] eller 21 65 10 00, så vil vi finne ut av dette. Ha en riktig fin dag. Mvh oss i GNP Energy
Ingen info om bindingstid. Max pris på strøm. Det totale verste selskap jeg har vært borti.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Huspakke kr 699 mnd, da kr 799, da byttet dem uten skriftlig varsel til webpris som koster tre ganger mer. Skal bare bytte til lokal ELverk da alle disse aktører som selger kun strøm er kun intressert i å øker priser uten å holder seg til forskrifter i loven... Åååå til slut kom neste faktura med forskuddbetaling 4 måneder frem...
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Ble oppringt for en tid tilbake av dette såkalte strømselskapet, takket ja til å høre hva de hadde å tilby, takket nei til å bli kunde. Hva skjer så? Jo, jeg får brev fra min lokale strømlevarandør som takker for kundeforholdet, og beskjed om at min nye leverandør har tatt over. Dette hadde jeg aldri bestilt. Tok kontakt med Oslo kraft eller hva de nå kaller seg og fikk beskjed om at jeg hadde et års bindingstid. Bindingstid til en avtale jeg aldri inngikk! De mente å ha lydopptak av at jeg takket ja, men nektet å gi meg tilgang. Ble heldigvis kvitt avtalen til slutt. Så blir du oppringt av disse hyenene så legg på uten et ord.
Hei Claus, det er leit å høre at du ikke er fornøyd med strømavtalen din. Det er fint om du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: [email protected], så skal vi besvare deg med bakgrunn i avtalen som du har hos oss. Vi har mange fornøyde kunder, og dette er vi opptatt av å finne ut av :-) Med vennlig hilsen oss i GNP Energy
Prisene er gode og fornøyd med min service person som alltid tar telefon og ordnet meg en knall avtale. Selvom prisene i norge er høye så har GNP holdt god tid.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss. Ha en fin dag. Vennlig hilsen oss i GNP Energy
Har blitt kontaktet av dette selskapet nå nylig, da først min samboer som ble kontaktet, og sa at hun ikke ville bestemme dette da vi tidligere har hatt veldig ubehagelige erfaringer med å bytte. Selger viste tydelig forståelse og empati, og la sin sjel i å overbevise oss om at de ikke ville holde på slik som vi tidligere hadde opplevd. Det ble sagt av oss at dette selskapet vi hadde dårlige erfaringer med, het Oslo Kraft. Men det sa selvfølgelig ikke selgeren noe om.... Styr unna! Fikk fakturaer i hytt og pine sist, og måtte FORSKUDDSBETALE" nesten 8000 kwh som da var estimert strøm fra Januar og frem til Juni!!! Veldig uryddige og uforståelige fakturaer med masse påslag og fratrekk, påslag, fratrekk, så omtrent umulig å forstå faktisk hva man betalte for. Har dog alltid etterskuddsbetalt strøm i mitt liv slik det skal være. Tok kontakt per telefon til kundeservice, som lovte gang på gang å se på saken og ringe meg tilbake, men det gjordet de ikke. Sendte etterhvert skriftlig, og truet med forbrukerrådet og aviser. (Neste ord på Google etter man skriver Oslo Kraft er svindel, forståelig nok) Gikk ca en uke, og plutselig pøste de på med Kredinotaer på omtrent 4500,- kroner. Jeg tenker da umiddelbart at de har urent mel i posen, og ville fjerne dette som sak før den gikk videre til andre instanser. Anbefales overhodet ikke!
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy