Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Innpåsliten selger som påstår at de er de beste med landets laveste strøm pris.. Selgeren gir seg ikke når jeg sier at jeg ikke vil ha nå fra dem. Makan til oppførsel!! Bryr seg ikke om at "kunden har alltid rett"
Hei Rørvik Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at du opplevde selger som innpåsliten. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med og hvem selger du snakket med? Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vil også informere deg om at vi ofte får inn gode tilbakemeldinger fra våre kundene våre, som også har vært kunder år etter år pga av gode selgere og oppfølgningen de får fra oss. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Gjerne test oss ut en gang, kanskje du også vil like oss :) Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed om dette. Mvh alle i GNP Energy
Prøvde å bruke angrerett samme dag som de ringte, men de fortsetter å kjøre på med inkasso. 75 000,- for å bare svare telefon fra de! Hold dere borte!!! Bare feil på mail når jeg prøver å kontakte de. Tragisk.
Hei Thomas Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skriver om inkasso og at du prøvde å si ifra til oss om angringen din. Det ser ut som du har en avtale med avtaletid. Alle leverandører har 14 dager angrefrist på slike avtaler... Kunder får all informasjon i kontrakt, hjemmeside og et velkomstbrev. Om kunder ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. sies det ifra på mail, tlf, sms eller post. Alt dette fungerer her. Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Dette vil vi finne ut av sammen med deg. (gjerne send oss den mailen som du mener du fikk feil på ) Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy
Jeg har 4 målere og ble lovet pris på 19øre pr. kwh og at dette varte i 6 mnd. Deretter beste markedspris. Ble litt usikker på om det var riktig å bytte og da jeg ville ut av kontrakten ville de ha 1800kr x4 = 7200kr for avbrudd. Kan ikke huske at sånne tall ble nevnt når jeg svarte JA på SMS de sendte. Ikke fremgår det av SMS heller. Hva er det de egentlig driver med? Skaffer kunder til innkrevingsfirmaer eller selger de energi.
Hei Ole A Takk for tilbakemeldingen din, synd å lese hva du skriver. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med. Slik at det finnes ut hvem, hva og hvilken som du var i kontakt med angående din avtale. Ta gjerne kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, slik at vi sammen kan finne ut av dette. Vil også si at vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Hører fra deg og takk som gir oss beskjed Mvh alle i GNP Energy
Selgeren var hyggelig nok, det han lovde hørtes også bra ut. Pris, + flotte salgsord som trygghetsgaranti høres jo betryggende ut. Det som ikke var opplyst var at trygghetsgaranti er et av deres produkter hvor du blir fakturert for inneværende mnd og neste mnd på forskudd. Dette ble ikke opplyst av selger, men står selvfølgelig når man går inn på nett og ser på vilkår. Selgeren sa det var viktig at jeg svarte ja på sms hurtig da dette var en gevinst som gjaldt kun meg og et fåtall som hadde vært med på en spørreundersøkelse. Dette er også bare tull, da mange jeg kjenner har fått samme tilbud uten å ha vært med på spørreundersøkelser. Styr unna dette selskapet, du taper mye på en forskuddsbetaling på et estimert forbruk, og spesielt nå når strømprisen synker hele tiden. Ingen trygghetsgaranti dette. Jeg vurderer om jeg skal si opp avtalen. Sitter å sjekke pris nå hos andre, skal ikke gå i samme fellen en gang til.
Hei Aage Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at du opplevde at selger ikke informerte deg nok om avtalen og bra at du fant alt av informasjon og vilkår på nett. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med? Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet, om du har noe informasjon fra selger. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden vår https://no.gnp.energy/ Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette med deg. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Ringer til selskaper og tåkelegger det faktum at de skal selge inn et produkt og lar det fremstå i samtalen som om dette er en fortsettelse av en løpende avtale.
Hei Anders Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at du opplevde det slikt da du ble kontaktet. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med? Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående dette. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet, om du har noe informasjon fra selger. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden vår https://no.gnp.energy/ Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette med deg. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Jeg er ikke abonnent. Mottar bare faktura. 20 øre dyrere enn min strømleverandør.
Hei Geir O. S Takk for din tilbakemelding . Synd at du opplever dette som uten styring. Vi er en stolt strømlevrandør som har drevet i mange år. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmeside https://no.gnp.energy/ Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Ta kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet vårt. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Det ringte en kar fra dette firmaet og lekset opp en masse jeg ikke hang med på om at jeg hadde vunnet billigere strøm. Jeg forsto det slik at «gevinsten» skulle trekkes av fakturaen fra min eksisterende leverandør. Jeg ble ikke på noe tidspunkt informert om at arrangementet i realiteten innebar at jeg byttet selskap eller spurt om jeg ønsket dette. Men plutselig kom det en faktura fra GNP! Jeg aner ikke om prisen er lav eller høy da det ikke opplyses om hvilket tidsrom det er fakturert for, men når hele avtalen pakkes inn i masse prat som kun er egnet til å forvirre en stakkars forbruker og således lures på meg har jeg bange anelser... ☹️
Hei Veronika N Takk for tilbakemelding, synd å lese at du opplevde det slik. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med. Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette med deg. Mvh alle i GNP Energy