Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Selgeren var hyggelig nok, det han lovde hørtes også bra ut. Pris, + flotte salgsord som trygghetsgaranti høres jo betryggende ut. Det som ikke var opplyst var at trygghetsgaranti er et av deres produkter hvor du blir fakturert for inneværende mnd og neste mnd på forskudd. Dette ble ikke opplyst av selger, men står selvfølgelig når man går inn på nett og ser på vilkår. Selgeren sa det var viktig at jeg svarte ja på sms hurtig da dette var en gevinst som gjaldt kun meg og et fåtall som hadde vært med på en spørreundersøkelse. Dette er også bare tull, da mange jeg kjenner har fått samme tilbud uten å ha vært med på spørreundersøkelser. Styr unna dette selskapet, du taper mye på en forskuddsbetaling på et estimert forbruk, og spesielt nå når strømprisen synker hele tiden. Ingen trygghetsgaranti dette. Jeg vurderer om jeg skal si opp avtalen. Sitter å sjekke pris nå hos andre, skal ikke gå i samme fellen en gang til.
Hei Aage Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at du opplevde at selger ikke informerte deg nok om avtalen og bra at du fant alt av informasjon og vilkår på nett. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med? Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet, om du har noe informasjon fra selger. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden vår https://no.gnp.energy/ Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette med deg. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Ringer til selskaper og tåkelegger det faktum at de skal selge inn et produkt og lar det fremstå i samtalen som om dette er en fortsettelse av en løpende avtale.
Hei Anders Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at du opplevde det slikt da du ble kontaktet. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med? Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående dette. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet, om du har noe informasjon fra selger. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden vår https://no.gnp.energy/ Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette med deg. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Jeg er ikke abonnent. Mottar bare faktura. 20 øre dyrere enn min strømleverandør.
Hei Geir O. S Takk for din tilbakemelding . Synd at du opplever dette som uten styring. Vi er en stolt strømlevrandør som har drevet i mange år. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmeside https://no.gnp.energy/ Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Ta kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet vårt. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Det ringte en kar fra dette firmaet og lekset opp en masse jeg ikke hang med på om at jeg hadde vunnet billigere strøm. Jeg forsto det slik at «gevinsten» skulle trekkes av fakturaen fra min eksisterende leverandør. Jeg ble ikke på noe tidspunkt informert om at arrangementet i realiteten innebar at jeg byttet selskap eller spurt om jeg ønsket dette. Men plutselig kom det en faktura fra GNP! Jeg aner ikke om prisen er lav eller høy da det ikke opplyses om hvilket tidsrom det er fakturert for, men når hele avtalen pakkes inn i masse prat som kun er egnet til å forvirre en stakkars forbruker og således lures på meg har jeg bange anelser... ☹️
Hei Veronika N Takk for tilbakemelding, synd å lese at du opplevde det slik. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med. Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette med deg. Mvh alle i GNP Energy
Ble oppringt av en hyggelig fyr som lovet beste pris. Første måned var prisen lav og så steg den til over det dobbelte. Siste mnd. lå prisen ca. 46 øre høyere enn Ishavskraft. Ringte dem i dag og de skulle ha 2200.- for at jeg skulle komme meg ut av denne avtalen. Styr unna dette firma for her er det svindel fra A-Å. Skifter til annet selskap selv om jeg må betale sure 2200.- Har en måler på en hytte hvor alt er slått av og sikringene er tatt ut, og i tillegg har hele lyslinjen vært brutt ned, men jaggu fanden har dem klart å få til brukte kilovatt her også.
Svindyr faktura, stikk i strid med hva selgeren opplyste om på telefon før avtalen. Det er alt selgeren ikke sier som er svindyrt. Kontakter forbrukerombudet.
Hei Finn Takk for tilbakemelding, synd å lese at det ble dyrere enn det du mener ble sagt av selger. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med. Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette med deg. Mvh alle i GNP Energy
Blir oppringt og blir lovet er 1,2 år gratis og koster ingenting å bytte osv. Jeg finner i ettertid ut at dette er et useriøst selskap og de har fortsatt ikke flyttet meg over og blir oppringt av min nåværende strømleverandør om jeg ønsker å bli da de ser at GNP vil flytte meg over. Jeg forblir der jeg er og får en regning på 1600 kr fra GNP jeg ikke har tenkt å betale.
Hei Mariann H Takk for tilbakemelding, synd å lese hva du skriver. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med. Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale. Det ser ut som det du beskriver over her, at du har avtaletid på din avtale. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette. Mvh alle i GNP Energy