Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det ringte en kar fra dette firmaet og lekset opp en masse jeg ikke hang med på om at jeg hadde vunnet billigere strøm. Jeg forsto det slik at «gevinsten» skulle trekkes av fakturaen fra min eksisterende leverandør. Jeg ble ikke på noe tidspunkt informert om at arrangementet i realiteten innebar at jeg byttet selskap eller spurt om jeg ønsket dette. Men plutselig kom det en faktura fra GNP! Jeg aner ikke om prisen er lav eller høy da det ikke opplyses om hvilket tidsrom det er fakturert for, men når hele avtalen pakkes inn i masse prat som kun er egnet til å forvirre en stakkars forbruker og således lures på meg har jeg bange anelser... ☹️
Hei Veronika N Takk for tilbakemelding, synd å lese at du opplevde det slik. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med. Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette med deg. Mvh alle i GNP Energy
Ble oppringt av en hyggelig fyr som lovet beste pris. Første måned var prisen lav og så steg den til over det dobbelte. Siste mnd. lå prisen ca. 46 øre høyere enn Ishavskraft. Ringte dem i dag og de skulle ha 2200.- for at jeg skulle komme meg ut av denne avtalen. Styr unna dette firma for her er det svindel fra A-Å. Skifter til annet selskap selv om jeg må betale sure 2200.- Har en måler på en hytte hvor alt er slått av og sikringene er tatt ut, og i tillegg har hele lyslinjen vært brutt ned, men jaggu fanden har dem klart å få til brukte kilovatt her også.
Svindyr faktura, stikk i strid med hva selgeren opplyste om på telefon før avtalen. Det er alt selgeren ikke sier som er svindyrt. Kontakter forbrukerombudet.
Hei Finn Takk for tilbakemelding, synd å lese at det ble dyrere enn det du mener ble sagt av selger. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med. Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette med deg. Mvh alle i GNP Energy
Blir oppringt og blir lovet er 1,2 år gratis og koster ingenting å bytte osv. Jeg finner i ettertid ut at dette er et useriøst selskap og de har fortsatt ikke flyttet meg over og blir oppringt av min nåværende strømleverandør om jeg ønsker å bli da de ser at GNP vil flytte meg over. Jeg forblir der jeg er og får en regning på 1600 kr fra GNP jeg ikke har tenkt å betale.
Hei Mariann H Takk for tilbakemelding, synd å lese hva du skriver. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med. Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale. Det ser ut som det du beskriver over her, at du har avtaletid på din avtale. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette. Mvh alle i GNP Energy
Fakturaene er meget rotete oppbygd, og de blir mye høyere enn det man har avtalt. Fikk til slutt sagt opp avtale, men får fakturaer flere måneder i etterkant. Dette er ren, utspekulert svindel. De driver misvisende kommunikasjon.
Hei Geir Takk for tilbakemelding. Synd å lese hva du mener om faktura. Vi har lyttet til kunder i mange år hvordan de ønsker å ha fakturaene sine oppbygd, så mange er fornøyd med disse hos oss. Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Så ser vi hva du tenker på dette rundt faktura og avtalen du hadde. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg. Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy
Ble dyrer strøm enn det som var sagt. Da jeg ba om å få lydfilen, som skulle bekrefte det jeg sa ja til. Fikk jeg nei... fikk beskjed at jeg kunne betale meg ut av avtalen. STYR UNNA
Hei Kjersti Takk for tilbakemelding, synd å lese at det ble dyrere enn det ble sagt. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med. Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale. Det ser ut som det du beskriver over at du har avtaletid på din avtale. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette. Mvh alle i GNP Energy
Da jeg fikk vite av min strømleverandør at gnp driver med svindel. Ble det ikke byttet leverandør. Men det kommer regning på 3300 kr for avtalebrudd. Som jeg ikke er enig i. For i denne summen er det og for 1 mnd m strøm.. Som jeg aldri har fått. Ringte de. Fikk en mail adresse som jeg har sendt flere mail til. Null svar. Lindorf krever vel inn pengene, samarbeider med svindlere de og. STYR UNNA!!!!! Forventer kreditnota fra dere.
Hei Linda Takk for din tilbakemelding. Synd at du opplevde oss som dette. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe deg og finne ut av dette sammen med deg. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected]. Da det er lettere å finne deg i data-systemet med hvilke avtale du har ( det ser ut som det du beskriver over at du har avtaletid på den strømavtalen som du bestilte og vi strømlevrandører får beskjed fra netteier hva en kunden har brukt i strøm pr mnd ) Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid som vi får gode tilbakemeldinger fra kunder våre. Du kan gjerne sjekke dette på vår hjemmeside https://no.gnp.energy/ Ønsker deg en fin dag og igjen takk for tilbakemeldingen din. Mvh GNP energy