Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Er enig med alle de som føler seg lurt av representanter fra GNP. Selgere sier ting som ikke stemmer og når du svarer på SMS gjelder noe annet. GNP kundeservice beklager, men tror ikke de gjør noe med sine useriøse selgerne. Dette burde være en sak man kunne ta videre.
Fikk en telefon av en hyggelig selger for 3-4mnd siden. Ble lovet 2-30% billigere strøm på regninga, har da faktisk gått ned noen hundre kr per mnd. Veldig fornøyd, fin konkuranse for andre strøm selskaper. Fortjener ikke og være sist på denne listen.
Vi ble lurt av selgeren til å signere en avtale, det ble presisert at det ikke var noe bindingstid, da jeg stilte spørsmål spesifikt om det. Vi signerte digitalt på hans Ipad (uten å lese en millijard vedlegg.. vår feil). Vi ville nå bytte strømleverandør da totalsummen på ½ år overstiger det vi normalt bruker på et år. Får så en henvendelse fra GNP om at vi har signert en avtale som er bindende frem til 2022. STYR UNNA DETTE SELSKAPET, DET ER DYRT...
Jeg ble oppringt fra *****. Selgeren presenterte seg som representant for GNP Energy. Jeg sa nei takk fordi jeg har en god avtale med Fjordkraft. Han ga da inntrykk av at dere hadde avtale med Skagerak og Fjordkraft så jeg ville ikke merke noen forskjell, bortsett fra 1 mnd gratis strøm og 30% billigere priser! Stemmer dette?
En av GNP sine selgere har akkurat ringt min mor på 75. Hun bor i blokk sammen med flere andre. Selger fortalt at han hadde kontaktet flere i blokka og tegnet avtaler. Han navnga også flere. Dette viste seg å være direkte løgn. Min mor "gikk fem på" og tegnet derfor avtale i god tro. Dette er rein svindel og jeg vil derfor politianmelde GNP. Forsøkte å ringe tilbake det ene nr som var brukt, men da var det en dame som snakket engelsk i andre enden. Det er brukt 2 tlf nr i denne svindelen. Jeg sjekket det ene nr og fikk opp at nr er blokkert mer enn 50 ganger siste uke. BRA JOBBA GNP!! Vil dere jeg skal skrive opp nummerene her?
Dyrt treg kundeservice faktura 3 mnd etter avsluttet kundeforhold
Konstant overfakturering, ble lovt billigere strøm, hjelper ikke at kw/t er rimeligere når de sender "forskuddsfaktura" som ila første kvartal er mer enn jeg betalte halvårlig hos norgesenergi, og dette midt på sommeren. Styr unna.