Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Overfakturerer og kundeservice har dårlige svar på spørsmål. Hadde tegnet en avtale for 3 måneder med rabattert fastpris, men fikk gang på gang faktura for full pris uten rabatt.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-)
Regninger kommer inn via Vips, som antas å være samme som avtalegiro. Det syntes ikke GNP og gjør derfor om avtalen fra 40øre Kwt til 68øre kwt uten varsel. Om de savnet noe fra meg hadde det vært meget enkelt å gi et varsel om det. Men de velger å lavære å heller overfakturere kunden. Ny strøm avtale signert i annet selskap.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-)
Kundeservis uhøflige og prøver å lure kunden. Det blir også gjort forsøk på å gi kunden noe annet enn han har gjort avtale om. Slue avtaler som du må lese mer en nøye for å vite hva du har gjort avtale om. Dette er ikke selskapet for folk som ikke leser avtalen meget nøye og er veldig oppegående når det gjelder avtaler. Endrer prisen på inngåtte fastprisavtaler i bindingstiden.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-)
Created faktura from air. Stop try to rip of costumers, and keep the deals that is on your home page, if you have a deal on 399, don’t send faktura for 2600!!!
Hi, Thank you for your feedback. We wish you satisfied customers and it is a search to hear that you are not. We recommend that you contact us by e-mail: [email protected] or phone 21 65 10 00, and we will provide you with a correct feedback based on your customer relationship with us. Have a nice day :-)
Styr unna! Ugyldig informasjon, signaturforfalskning og bindingstid på noe jeg ikke har akseptert. Ser at andre har samme og lignende opplevelser som strekker seg langt tilbake i tid. Vi burde gå til sak mot GNP Energy for å hindre at andre kommer i lignende situasjoner.
Hei, Takk for tilbakemelding. Anbefaler at du tar kontakt med oss på telefon 21 65 10 00, eller [email protected], så vi kan få sett nærmere på saken. Ha en fin dag.
Se klagen jeg har sendt om dette. Prisen økte før det var gått 3 måneder. Hvordan kan dette produktet kalles fastpris?
Hei, takk for din tilbakemelding. Når det gjelder endring av pris på fastprispakkene, så har dette blitt varslet i forkant i henhold til vilkår og eventuelt bindingstid har blitt fjernet. Det er imidlertid en meget god pris på disse avtalene, som vi har fått mange gode tilbakemeldinger på. ( Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] hvis det er noe du lurer på i forhold til din avtale) Ha en fin dag :)
Strømregning har gått ned og kundeservice har gått opp etter jeg byttet til GNP Energy. Fortsetter det slik vil jeg være kunde i lang tid.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy