Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gode kundebehandler, og svarer på det ein lurer på
Skikkelig drevet selskap. God på kundeservice. Aldri noe tull. Fin oversikt i app.
Som strøminteressert gammel dame, setter jeg stor pris på de råd og den informasjon jeg får hos dere. Setter også Lokalstor pris på nærheten til fortsatt GE!
Kjempefornøyd med service og priser frem til dags dato.
Hei Jonny! Tusen takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Vennlig hilsen, Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Veldig hjelpsomme på telefon. Appen er oversiktlig.
Hei Anne! Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på. Godt å høre at du er fornøyd med både kundeservice og appen vår :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
God service. God kundebehandling. Raskt svar. God pris
Hei Aina! Takk for hyggelig omtale, det setter vi pris på. Vi er glade for å høre at du er fornøyd :-) Vennlig hilsen, Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Det startet bra i 2022, men vi har i ettertid blitt flyttet over på nye avtaler med månedspriser og høyere påslag enn hva vi avtalte når vi ble kunde. Nå velger vi å heller gå over til noen andre
Hei Ruben! Takk for tilbakemeldingen, det setter vi pris på. Vi opplever som alle andre økte kostnader, som påvirker våre priser. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre samt sikre en sunn og bærekraftig økonomi, har prisøkningen vært en nødvendighet. Dere er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning :-) Vennlig hilsen, Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon