Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hvis det eneste folk har å klage på er fakturagebyr på 49 kr, så må de begynne å følge med i timen! Det er en del av avtalen med GE. Hvor vanskelig er det å opprette de avtalene i banken din så du slipper det gebyret? Jeg er veldig fornøyd med kundeservice, priser og appen som gjør det oversiktlig og bra. De er en av de billigste i strøm og har god kundeservice. Det som kan forvirre folk ang. strømpriser er alle gebyrer ved sideav selve strømprisen. De har folk en tendens til å glemme og ikke iregne i totalsummen. Der er GE gode på pris syns jeg. Og anbefaler appen dems!
Norges beste og ærligste strømselskap! Oversiktlige hjemmesider som gir grei oversikt over de forskjellige abonnements typer.
Bytter nå til Agva, etter jeg fant ut at eFaktura ikke er nok – du betaler fortsatt 49 kroner hver måned for «manglende AvtaleGiro». Blir litt grinete både på grunn av meg selv som ikke har sjekket, og for at jeg faktisk må inn og sjekke sånt. Agva ser ut til å akseptere eFaktura gebyrfritt, i tillegg til jevnt over ha bedre priser og mer fornøyde kunder. Så jeg håper på en frisk start der. :)
Har fått papirfaktura med kr. ****, til konto XXXX.. Dette må jeg betale kr. 49.- for "Mangler eFaktura/epostfaktura". Måtte bruke tid å ringe inn og si fra at jeg ikke ville ha papir. Fant ikke på GE siden hvor jeg kunne trykke for "Jeg ønsker ikke papir"... Gidder ikke ta diskusjonen på de to gangene jeg allerede har betalt kr. 49.- Irriterende. Har ikke hatt GE så lenge at jeg kan gi poeng for noen andre erfaringer.
Som tidligere kunde av Trøndere Energi for både nett og strøm ble jeg automatisk kunde av Trøndelagkraft da Trønder Energi avviklet enheten for strømsalg og solgte denne til Fjordkraft for over 1 år siden. Etter utrolig mye rot med både avtaler og fakturering fikk jeg nok og inngi avtale med Gudbrandsdal Energi. Inngikk dessverre fastprisavtale for vinteren 2019/2020 som ikke var så lurt men selvforskyldt så fra 1. april endret jeg avtalen til Markedskraft spotpris som medførte en meget lav kwh pris. I september endret jeg avtalen til GE spotpris og blir utrolig nok fakturert med en lavere kwh pris enn i sommer; september ca. 3 øre, oktober ca. 9 øre og hittil i november en negativ pris. Er dessuten meget fornøyd med kundeservice som er meget hjelpsom de få gangene jeg har hatt behov for kontakt.
Oppfordrett min mor til å registrere e faktura i selskapet for å slippe papirfaktura gebyr for en stund siden. I senere tid har dette blitt erstattet av mangel på avtalegiro gebyr som koster 49kr, har og lest at de med kunn avtalegiro for gebyr for å ikke ha e-faktura. Når avtalegiro og e-faktura er så si det samme, eneste er at man må godkjenne før trekk på efsktura, virker det urimelig å måtte betsle begyr når man har en av delene. Har etter sist faktura registrert avtale med avtalegiro, for å slippe dette gebyret. Syntes det burde informeres når nye gebyrer innføres, kan ikke huske at man fikk gebyr for mangel av efakt/avtalegiro ved papirfaktura, men kunn papirfaktura gebyr.
Veldig fornøyd med GE, blir stadig overrasket over den lave prisen på fakturaene i forhold til de jeg har hatt tidligere, koselig kundeservice og ordner opp når det er noe.