Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg forstår ikke de andre som har negative opplevelser med GE, jeg er 100% fornøyd med dem. Men det er vel her som med alt annet at noen uheldige episoder kan oppstå. Greit nok at de har mange forskjellige avtaler, men det er ikke noe problem å velge det som er billigst. Akkurat nå har jeg en fastavtale, som er lagt billigere enn spotprisen. Jeg var litt forutseende i sommer, og regnet med at prisen ville stige i vinter, derfor tok jeg en relativt billig fastpris - og det tjener jeg godt på nå.
Gode priser men gebyrene ødelegger alt. Så hurtig at de tok gebyr for papirfaktura så skyndte meg inn i nettbanken for å opprette e-faktura. Fikk dælen meg gebyr for dette også. Gebyr for e-faktura??? Hallo i luken. Ble avtalegiro da, selv om jeg selv liker å holde styr på strømregningene mine, så jeg sa opp og byttet firma hvor jeg nå får regning på Mail kostnadsfritt!
På de fleste av våre avtaler er det betingelser om opprettelse av efaktura eller kunden kan få fakturaen til sendt på epost uten kostnad. Dette må kombineres med an avtalegiro (automatisk trekk). Kunden får ikke gebyrer ved førstegangsfakturering grunnet at han skal få god tid til å etablere dette. Men som tidligere sagt, hvis noen kunder skulle overse dette, er det bare å ta kontakt. Vi har ingen problemer med å fjerne et gebyr eller to. Med hilsen Jan Jansrud
Tar gebyr for at jeg ikke hadde avtalegiro etter at de byttet avtale til meg etter kun 14 dager. Var ikke gebyr på opprinnelig avtale.
God oversikt, og greie avtaler, men hver gang jeg velger den billigste avtalen, får jeg en mail etter en måned eller to, hvor det blir fortalt at det må legges et påslag pga kaldt vær, eller tomme magasiner eller dyr innkjøpspris eller elsertifikater. Det går ikke ann å ha en god avtale over lang tid med Gudbrandsdal. På under 1 år så har jeg skiftet avtale minst 2-3 ganger pga den forrige avtalen ikke var så rimelig lenger.
De har "Førjulsspot 2018", "Julespot 2018", Kvitfjell World Cup", "Social Spot" og flere andre spot-avtaler med seperate vilkår. Dersom man er innom iblant og passer på å ha den billigste varianten er det penger å tjene, men det burde være unødvendig å måtte sjekke jevnlig mellom ulike avtaler med varierende påslag for å få/beholde laveste pris.
Fantastisk kundeservice og billigst. Aldri problem med efaktura slik andre skriver her. Veldig fornøyd😁
Har lang historie som kunde av GE. Sakte men sikkert har de gått fra å ha topp kundeservice og priser, til å bli en slags strømselskapenes svar på Ryan Air. Gebyrer og straff for det meste. Roboten på siden dems ljuger og forsøker å lure deg inn på dyre strømavtaler. Summasumamrum tjener de kanskje på dette..
Vår Chat-bot basert på kunstig intelligens råder ikke kundene inn på dårlige avtaler, men scroller siden på www.ge.no og publiserer den billigste avtalen til enhver tid. Dette kan kundene sjekke sjøl ved å gå inn på www.ge.no. å spørre chat-boten. Som nevnt tidligere tilkommer ingen gebyrer ved bruk av efaktura eller epostfaktura kombinert med avtalegiro. Hvis kunder overser dette i bestillingen er vi ikke vanskelige med å fjerne noen gebyrer. Med hilsen Jan Jansrud Daglig leder