Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De har "Førjulsspot 2018", "Julespot 2018", Kvitfjell World Cup", "Social Spot" og flere andre spot-avtaler med seperate vilkår. Dersom man er innom iblant og passer på å ha den billigste varianten er det penger å tjene, men det burde være unødvendig å måtte sjekke jevnlig mellom ulike avtaler med varierende påslag for å få/beholde laveste pris.
Fantastisk kundeservice og billigst. Aldri problem med efaktura slik andre skriver her. Veldig fornøyd😁
Har lang historie som kunde av GE. Sakte men sikkert har de gått fra å ha topp kundeservice og priser, til å bli en slags strømselskapenes svar på Ryan Air. Gebyrer og straff for det meste. Roboten på siden dems ljuger og forsøker å lure deg inn på dyre strømavtaler. Summasumamrum tjener de kanskje på dette..
Vår Chat-bot basert på kunstig intelligens råder ikke kundene inn på dårlige avtaler, men scroller siden på www.ge.no og publiserer den billigste avtalen til enhver tid. Dette kan kundene sjekke sjøl ved å gå inn på www.ge.no. å spørre chat-boten. Som nevnt tidligere tilkommer ingen gebyrer ved bruk av efaktura eller epostfaktura kombinert med avtalegiro. Hvis kunder overser dette i bestillingen er vi ikke vanskelige med å fjerne noen gebyrer. Med hilsen Jan Jansrud Daglig leder
Styr unna, prøver sleipe triks på å utnytte kundene sine. Fakturagebyr manglende efakturagebyr manglende avtalegiro gebyr. Gebyr gebyr gebyr. Vær obs om de skal kreve inn gebyr for å sende faktura SKAL dette gebyret ikke være høyere en faktiske kostnader. Her prøver de seg på 100kr i gebyr om du mangler avtalegiro og efaktura. Mens faktiske kostnader er 0kr (får faktura på epost) ingen papir, ingen konvelutt, ingen porto. Utrolig forbrukerfiendlig og rett og slett svindel av kundene. Sjekk fakturaen din under annet. Ikke la deg lure. ! Kommer med svada svar og ingen dokumentasjon på lovligheten, nekter å slette gebyrene. Forliksrådet neste ?
Når vi leser dette innlegget kjenner vi oss ikke igjen, og vi opplever det som trist at man ikke kan fremstå med navn og tilkjenne hvem man er når man er så kritisk. Du kan være en konkurrent.Vi har ingen sjanse til å forsvare oss ved urimeligheter. Det stemmer at det er gebyr ved manglende e-faktura og avtalegiro for en del produkter. Det er helt normalt i dagens samfunn og noe bankene tilbyr som betalings-løsninger. Men, hvis kunder skulle ha oversett noe i betingelsene ved bestilling så kommer vi kundene i møte og vi har ingen problemer med å slette noen gebyrer. Vi tror ikke du har ringt vårt kundesenter. Vi opptrer ikke slik. Ber om at du sender epost til undertegnede så avklarer vi denne saken. [email protected]. Hører jeg fra deg?
Skjønte at firmaet tar betalt for å sende faktura. Derfor er jeg rask med å bestille avtalegiro. Man skulle tro dette var nok? Men nei - firmaet trekker 49kr for manglende avtalegiro og nye 49kr oppå dette for papirgiro. Dårlig informert, jeg var svært bevvist på dette på forhånd, men klarte allikevel "gå i fella".
Hei, vi fakturerer ikke gebyr på første faktura for at kundene skal få god tid til å få etablert efaktura og avtalegiro i nettbanken. Hadde du tatt kontakt med kundesenteret før du skriver dette innlegget, hadde det gitt oss mulighet til å sjekke hva som har skjedd, og vi hadde fjernet gebyret. Med hilsen Jan Jansrud Daglig leder.
Jeg har hatt spotpris fra GE i mange år. Regningene har alltid vært lave, og hver gang jeg sjekker er abonnementet mitt blant de billigste i landet. Ingen plutselige gebyrer eller andre ting som plutselig dukker opp. Har heller ikke blitt oppringt av selgere om vil ha meg over på andre produkter. Det har hendt at jeg midlertidig har vært innom andre selskaper (pga. spesialtilbud o.l.) men havner alltid tilbake til GE.
Jeg hadde denne strømleverandøren i 1 år, og har aldri opplevd å ha så kontroll på strømmen. På nettsidene har man innsyn i det meste, prisen var også relativt lav gjennom hele det året. Jeg hadde ingen problemer og derfor ingen kontakt med kundeservice.