Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Trivelig dame som tok tlf med engang jeg ringte. Anbefales!
Superrask kundeservice med mulighet for å få raske svar fra chatbot hele døgnet!
Takk for fine ord, Trygve S. Kundeservice er viktig for oss og slike tilbakemeldinger er gode å få!
Dette er et firma som yter service og svarer på telefonen uten å flå kundene med kostbare telefonlinjer som mange andre.
Takk for fine ord, B! Rask, god og effektiv kundeservice er viktig for oss.
Veldig fornøyd med å ha byttet til GE. Ingen kan matche de sålangt!
Dette var veldig hyggelig å høre, Marte!
Svarer alltid kjapt på tlf og er hyggelige og imøtekommende.
Tusen takk for fine ord, Rita!
1. GE lokker deg inn ved å ha de aller laveste strømprisene på Forbrukerrådets sider 2. Det tilbudet du fant på Forbrukerrådets sider er utrolig kronglete å finne på nettsidene deres etterpå, og enda mer kronglete å bestille, og enda mer kronglete å skaffe en avtalegiro på slik at ting løper automatisk. Hensikten med å gjøre dette kronglete er at du skal ta et annet, dyrere abonnement enn det du kom dit for. 3. Etter noen måneder blir du UTEN at du får noe varsel om det (De sier at du kan få varsel, men det har aldri skjedd meg) Flyttet over på et DYRERE abonnement, eller abonnementet du hadde blir dyrere. 4. Så kan Gudbrandsdal Energi melke deg til du oppdager dette. Jeg ser av omtalene over at mange ikke aner at GE har byttet abonnementet ditt. Jeg antar at alt er korrekt i henhold til vilkårene, som knapt noen leser. Jeg gidder ikke å bruke tid på å passe på at abonnementet mitt er endret månedlig, og så gå hele den kompliserte mølla igjen med å booke via sosiale medier, opprette ny avtalegiro etc. etc., og er nå på jakt etter et abonnement med spotpris + et fast påslag som ikke endres hele tiden. Jeg er OBOS-medlem, og vurderer å gå for deres tilbud. Håper at du som leser dette velger å bruke ditt strømkjøp til å støtte en bedrift som ikke har som bevisst strategi å - på en lovlig måte - å lure kundene sine. Kundeservice er veldig bra.
Hei, Det hadde vært fint om kunder som skriver kritiske innlegg presenterer seg med fullt navn. Vi setter også pris på å bli kontaktet på forhånd slik at vi har mulighet til å kunne rette opp i kundens problemstillinger og få utført den servicen vårt selskap er kjent for. 1. Gudbrandsdal Energi har i lang tid hatt de laveste prisene på Forbrukerrådet.no sammen med noen få andre leverandører. Dette er fortrinnsvis kampanjeprodukter som gir en minus for strømleverandøren i kampanjeperioden. Det vil således være en begrenset periode strømleverandørene kan selge et produkt til så lav pris uten at tapene blir for store 2. Begge våre kampanjeprodukter ligger lett tilgjengelig på nettsiden (på forsiden). 3. Vi flytter ikke kunder over på annet produkt. Det vi har er kampanjepriser på enkelte produkter. Da vil kundene motta en rabattert pris i en avtalt periode. Dette står spesifisert i vilkårene som kunden ser under bestilling. 4. Avtalegiro opprettes normalt i kundens nettbank. Det kan være litt forskjell på etableringen i de forskjellig bankene, men normalt sett bør ikke det by på problemer. For øvrig har vi kundebehandlere som hjelper kundene hvis det oppstår vanskeligheter. 5. Det er viktig at kunder som skriver negativt om selskaper generelt bør oppgi sitt riktige navn, ikke være ansatt i konkurrerende selskap og som tidligere nevnt bør kunden ha stilet innspillene sine først til selskapet før de publiseres på bytt.no. Da gir kunden selskapet en sjanse til å svare opp kritikken. Dette fordi slike uttalelser påvirker både selskapet og de ansatte som jobber her og det bør man tenke over. Mvh Jan Jansrud Daglig Leder
Jeg har avtalegiro med GE, men har allikevel betalt faktureringsgebyr på kr. 49,- per måned i ett år fant jeg nettopp ut...! Opplysningene om at det ikke er nok med avtalegiro er SVÆRT godt skjult på GE sine sider. Dessuten ble jeg oppringt utallige ganger etter at jeg byttet leverandør. Jeg forklarte hver gang at dette var fordi vi har solceller og et annet kompani betalte oss en god pris for strømmen vi produserte.
Hei, dette står i avtalevilkårene rett over kjøpsknappen når kunden bestiller: #Manglende epostfaktura og avtalegiro vil medføre fakturagebyr, pt. henholdsvis kr. 49 for manglende epostfaktura og kr. 39 for manglende avtalegiro. Fakturagebyr vil ikke tilkomme på første faktura fra oss.# Er det noe vi legger stor vekt på er det og ikke skjule noe som helst for kunden og vi rydder opp hvis noe er uklart. Det er ikke noe problem for oss å fjerne noen fakturagebyr hvis kunden har oversett noe. Det er bare å ta kontakt. Vi setter imidlertid stor pris på at man oppgir sitt fulle navn når man skriver denne type innlegg. Ha en fin dag videre. Med hilsen Jan Jansrud Gudbrandsdal Energi