Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble forsikret om at det ikke var gebyr på fastpris vinter hvis man hadde e-faktura. GE har til tross for sine forsikringer belastet gebyrer for manglende avtalegiro. Ser GE i flere innlegg avviser at de belaster gebyrer for manglende avtalegiro dersom man har e-faktura. Samtidig begrunner han kravet om avtalegiro med at "enkelte kunder glemmer å godkjenne faktura i nettbank", i andre innlegg. Man får heller ikke svar på gjentatte henvendelser til kundeservice. Lurer på hva som har skjedd med GE, som gjør at de svindler kundene på denne måten. Har aldri hatt problemer med GE tidligere.
Svært skuffet over selskapet. Umulig å få tak i på kundeservice. Trodde jeg hadde gebyrfri faktura, men nei da! Jeg hadde efaktura og det gjaldt ikke. Så jeg har betalt 49 kr i gebyr hver måned i årevis. Takk for meg!
Har vært kunde i flere år og var veldig fornøyd. De hadde veldig god kundeservice og var enkle å komme i kontakt med på e-post og svarte raskt. Alltid løsningsorientert og problemfritt. Nå har de blitt grådige og kundeservice er blitt mer eller mindre fraværende og elendig. De har en robot som kan si hei og hadet. Du måtte som hos så mange andre begynne å betale gebyr for papirfaktura, med hensikt å få kundene over på e-faktura. Plutselig fant jeg ut at jeg ble fakturert gebyr for at jeg hadde e-faktura, eller mer presist, manglende avtalegiro. Det får være grenser! Makan. Velg noen andre.
Gir ikke konkret og direkte etterspurt informasjon, men ilegger istedet gebyrer - FY!! Problemer med å levere avtalte tjenester.
Helt fraværende og ubrukelig nettside. Tenkte å få fastavtale for to målestasjoner, men er umulig på deres nettside. Ikke svarer de på mail heller. Har mobilabonnement der og tror jeg flytter dette til andre. Kan ikke anbefales på noen måte.
Hadde e-faktura. Fant ut at jeg ble belastet med 49 kr hver mnd i minst 5 måneder. Hadde likevel ikke mottatt et eneste faktura på papir. Her har GE tatt betalt for giro de ikke har sendt i posten.. Fikk til svar "men du har jo efaktura". Null forståelse og sørvis. Lurer folk med velkomstspott, lar kunden beholde velkomstspotten dersom kunden ikke oppretter avtalegiro og efaktura. Endrer avtalen så fort som mulig hvis du oppretter avtalegiro og efaktura. Bare lureri. HOLD DEG UNNA!
Hatt dem i flere år, prøvde slike "gule strømpriser" var dobbelt så dyre som Gudbrandsdal energi, gikk tilbake til GE å her blir eg.