Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hatt dem i flere år, prøvde slike "gule strømpriser" var dobbelt så dyre som Gudbrandsdal energi, gikk tilbake til GE å her blir eg.
Oppdaget plutselig at de tar gebyr for manglende avtalegiro, mener bestemt at de ikke gjorde det før?? Har E-faktura men de krever 49kr for at jeg ikke har avtalegiro. Har to abonnementer så det blir 1176kr i året, penger det. Absolutt ingen får tilgang til å trekke penger ut av min bank, det styrer jeg selv. Her er det bare å bytte, egentlig vært fornøyd så det er synd det.
Spurte pent om de kunne hjelpe meg med å få SMS engangskode funksjonen til å fungere. Så fikk et svar, men selv etter det hjalp det heller ikke, dessverre. Så spurte jeg igjen om noen andre der kanskje visste noe? Ingen svar. Så spør jeg igjen på e-post et par dager senere, men fremdeles ingen svar. Virker som om de bare lot alt ligge. Skuffende :-(
Pris er grei nok, men gebyr for manglende avtalegiro selv om man har efaktura er en uting. Tidligere var det gebyr for papirfaktura, og det kunne man forstå. Vurderer å bytte til annet selskap.
Virkelig bare ute etter pengene dine, best-i-test er bare svada - står til stryk.
Kan bare stille meg 100% bak de andres klager på sleipe gebyrer og vilkår fra dette selskapet! Ble selv overrasket over gebyr på manglende AvtaleFaktura til tross for at jeg mente meg sikker på at markedsspotpris ikke hadde et slik krav, men med en ekstra nærlesing av vilkårene så gjelder det åpenbart ikke markedsspotspris avtaler som sådan men bare en bestemt "M"arkedsspotpris avtale (med stort "M") som da refererte til ett bestemt produkt. Sleipt, rett og slett. Hadde ellers akkurat blitt kunde, men nå må jeg vurdere å bytte leverandør igjen av ren og skjær prinsipp. AvtaleFaktura er en uting der folk ender opp med å betale uten å vite hva de betaler for fakturainformasjonen blir først tilgjengelig flere uker etter betalingen er lagt til forfall; et system velegnet for lureri. Kundeservice består av en robot, så det er bare bortkastet tid.
Vanskelig å komme i kontakt med, kun en dum robot på kundesvar. Stiller spørsmål om hvorfor strømpris på fakturert er mye høyere enn oppdaterte strømpriser på bytt.no, elskling.no forbruker osv.... Gidder ikke å svare.