Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gir ikke konkret og direkte etterspurt informasjon, men ilegger istedet gebyrer - FY!! Problemer med å levere avtalte tjenester.
Helt fraværende og ubrukelig nettside. Tenkte å få fastavtale for to målestasjoner, men er umulig på deres nettside. Ikke svarer de på mail heller. Har mobilabonnement der og tror jeg flytter dette til andre. Kan ikke anbefales på noen måte.
Hadde e-faktura. Fant ut at jeg ble belastet med 49 kr hver mnd i minst 5 måneder. Hadde likevel ikke mottatt et eneste faktura på papir. Her har GE tatt betalt for giro de ikke har sendt i posten.. Fikk til svar "men du har jo efaktura". Null forståelse og sørvis. Lurer folk med velkomstspott, lar kunden beholde velkomstspotten dersom kunden ikke oppretter avtalegiro og efaktura. Endrer avtalen så fort som mulig hvis du oppretter avtalegiro og efaktura. Bare lureri. HOLD DEG UNNA!
Hatt dem i flere år, prøvde slike "gule strømpriser" var dobbelt så dyre som Gudbrandsdal energi, gikk tilbake til GE å her blir eg.
Oppdaget plutselig at de tar gebyr for manglende avtalegiro, mener bestemt at de ikke gjorde det før?? Har E-faktura men de krever 49kr for at jeg ikke har avtalegiro. Har to abonnementer så det blir 1176kr i året, penger det. Absolutt ingen får tilgang til å trekke penger ut av min bank, det styrer jeg selv. Her er det bare å bytte, egentlig vært fornøyd så det er synd det.
Spurte pent om de kunne hjelpe meg med å få SMS engangskode funksjonen til å fungere. Så fikk et svar, men selv etter det hjalp det heller ikke, dessverre. Så spurte jeg igjen om noen andre der kanskje visste noe? Ingen svar. Så spør jeg igjen på e-post et par dager senere, men fremdeles ingen svar. Virker som om de bare lot alt ligge. Skuffende :-(
Pris er grei nok, men gebyr for manglende avtalegiro selv om man har efaktura er en uting. Tidligere var det gebyr for papirfaktura, og det kunne man forstå. Vurderer å bytte til annet selskap.