Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ingenting å si i mot Gudbransdals Energi. Nå har de til og med en app som varsler om dyre strøm. Veldig bra.
Hei Grace! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
God kundeservice. Forståelige priser i appen. Lett å sammenlikne ulike strømavtaler. Tryggavtalen vært langt billigere enn spotpris. Lett å skifte tilbake til spotprisavtale ved prisendring. Minus for ikke å gi rabatt for flere kundeforhold.
Hei Tord! Takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Selv om prisen kan variere relativt mye, synes dette som en gunstig avtale om man ikke ønsker fast pris. Fast pris Lan være gunstig i vinterhalvåret hvis inngangsprisen er lav.
Hei Jørgen! Takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Har aldri trengt å kontakte GE. De har en god app og bra nettside. Fornøyd kunde så langt. Bytter hvis prisen endrer seg.
Hei Lars! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
grei på pris, enkel og god app. der man har oversikt over forbruk. god på kunde service. aldri blitt prøvd overtalt til og ta annen avtale eller binde meg til de. noe jeg har opplevd fra andre leverandører.
Hei Thor! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Etter et par samtaler med Gudbrandsdal Energi pr. mobil om faktura distribusjon, først i postkassen deretter i spamboksen pr. epost, selv om jeg har gitt beskjed til epost-leverandør om at dette ikke er spam. Når det gjelder pris synes jeg at den er noe høy, særlig i sommerhalvåret. Jeg velger derfor å bytte.
Hei Inger! Det er høye strømpriser i sommer. Du kan lese mer om det her: https://www.nettavisen.no/okonomi/tidenes-stromsjokk-i-juni-det-er-helt-ellevilt/s/12-95-3424149069 Dersom du ikke ønsker å følge spotprisen så kan du ta kontakt med vårt kundesenteret, så veileder vi gjerne på alternative avtaler. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Kunne vært opplyst kontinuerlig dersom GE har bedre strømavtale enn den eksisterende.
Hei Tore! Takk for dine nyttige innspill :-) Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice