Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har såkalt sosial strømpris. Hatt avtalen i mange år. Bytter ikke leverandør.
Hei Tdy, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Er godt fornøyd med forholdet til GE og deres strømleveranse
Hei Per, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Inngikk NY strømavtale i Juni. Avtalen var gjeldene for ett år. Men NEI, de fant ut at avtalen var for god, så de mente at jeg hadde fått prøvet strøm fra dem..... I desember sa de opp avtalen å sette meg på NY avtale. SIMPELT UTFØRT!
Hei Knut S. Dette skjønner vi lite av for vi flytter ikke kunder over på andre avtaler, og har du inngått en avtale med 1 års varighet så er det det som gjelder. Vi ber deg ta kontakt med oss på kundeservice på telefon 612 94 700 eller e-post [email protected], slik at vi kan finne ut av hva som har skjedd her. Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
God kundeservice, oppdaterer info til kundene m god forklaring. Lett å manøvrere nettsiden. Alltid forutsigbarhet ifb m forbruk, detaljert.
Hei Lillelassen, Tusen takk for veldig hyggelig omtale :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Har hatt en grei avtale, men fikk varsel om økning i påslag i dag og bytter da til billigere leverandør.
Meget god erfaring,har prøvd mange andre selskaper men Gudbrandsdal er best for meg.
Hei Andreas O. M, Tusen takk for hyggelig omtale :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Ja, der ble jeg snakket trill rundt for 2. gang… misfornøyd både med mobil abbonnement og strøm. Selskapet gir seg ut for å være god på kundetilfredshet og da ble skuffelsen ekstra stor når de hverken var imøtekommende eller fulgte opp avtalen vi diskuterte, og ble enige om, over tlf. Da hjelper ikke en hyggelig stemme med dialekt!! Jeg føler meg rett og slett lurt, heldigvis fins angrefrist, men unødig styr og tidsbruk. At jeg bruker tid på å skrive dette, forteller noe om hvor forbanna jeg ble!