Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde fått et god tilbud fra andre leverandør. En selger av Gudbrandsdal Energi ringte meg med engang og utfordret å få meg ombestemme. Når jeg ser siste faktura forstår jeg at dette leverandør er løgner.
Rimeligste norske strømleverandør og upåklagelig service
Elendig, prisene oppjusteres noe vanvittig etter kampanje. Hold dere unna
Enkelt å bestille, enkelt å bruke, enkelt å ha. Husk bare å opprette e- og autugiro med en gang. Så lenge du ikke har et overhengende behov for å snakke med noen når du kjøper strøm, bli oppringt i etterkant, eller mast på av selgere, så er dette helt utmerket. Får den hjelpen jeg trenger når jeg trenger det. Strømmen kommer som normalt, uten noe mer prat.
Ble litt rot med opprettelsen av e-faktura og avtalegiro. Jeg mente jeg hadde gjort det og de hadde ikke fått det inn til seg. Allikevel kun en telefon og de trakk av gebyret de hadde lagt inn. Sånn skal det være. Hyggelige i andre enden også - i motsetning til enkelte andre strømselskaper!
Her må man følge med! Man må både ha avtalegiro og eFaktura for å ikke bli belastet 49,- ekstra hver måned for fakturagebyr. Fin måte for GE å tjene penger på... Elendig oppfølging fra kundeservice også!
Til ukjent anmelder. Det er riktig at brorparten av våre avtaler betinger e-faktura eventuelt epostfaktura og automatisk trekk(avtalegiro). Dette står klart i våre betingelser, rett over knappen når kundene trykker på knappen kjøp for bestilling. Skulle kunden ha oversett dette har vi ingen problemer med å tilbakeføre noen gebyrer. Men kunden må kontakte oss så vi får en sjanse til å imøtekomme kundens forespørsel. Med hilsen Jan Jansrud
49 kr i gebyr for e-faktura er å vise fingeren til kundene. Lykke til med den strategien, det trenger dere. Kommer til å sjekke om det er lov, og om andre strømleverandører er bedre.
Hei, vi har ikke gebyr for eFaktura. Dersom kunden har en avtale hos oss som forutsetter kombinasjonen Avtalegiro og eFaktura/e-postfaktura (noe som fremkommer under bestilling samt i e-post sendt etter bestilling) og mangler én eller flere av disse vil det påløpe gebyr. Vi har innført denne praksisen på våre rimeligste avtaler da det viser seg at dette sparer oss for en del betalingsoppfølging.