Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Spot er vel best. Hørt at dere er best kåret i landet på pris
Hei Grethe! Takk for god tilbakemelding. Slik markedet har utviklet seg, mener vi at spotpris er best ja :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Fantastisk kundeservice både på tlf og mail. Blir i godt humør av å snakke med dere. Lettfattelig app. Har vært kunde i flere år nå og har aldri angret på det.
Hei Jan! Tusen takk for fine ord, det setter vi stor pris på. Ikke minst blir vi både stolte og glade for å høre at du føler deg ivaretatt som kunde, for det er veldig viktig for oss :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Jeg vil bare si hjertelig takk, for hyggelig og hjelpsom medarbeider, ved Gudbrandsdalen Energi. Jeg er ikke en gang bruker av selskapet, jeg henger fast hos NorgesEnergi, enda jeg ga beskjed om utflytting, 30.11 - 2023. Han jeg snakket med, fant ingen spor av den samtalen og oppsigelse av medlemskap. Huseier var ikke villig til å fylle ut skjemaet for utflytting. Han tok bilde av måleren og sa han skulle ordne det. (anonymisert navn), gjorde ikke det, så pass på dere andre som leier bolig av ham. Han er allerede dømt for svindel i entreprenør bransjen, mot et firma på Toten. Det sto jo i alle lokal avisene rundt Mjøsa. Mvh Aud Sissel N J
Hei Aud Sissel! Takk for positiv omtale, det setter vi stor pris på. Vi er glade for å høre at du opplevde å få god hjelp av en av våre medarbeidere! Du er hjertelig velkommen som kunde hos oss, om det skulle passe en annen gang :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Fantastisk kundeservice, og best i klassen på å ivareta kunden
Hei Arve! Tusen takk for gode ord :-) Vi er glade for å høre at du er fornøyd, og det er jo ekstra stas at du synes vi er best i klassen når det gjelder å ivareta kunden! Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
De suger penger ut av kundene der det er mulig.liten avgift her, øker litt mer der, det blir store beløp når man har mange abonnenter. Pulsmåler /app burde vært gratis. Nu har de en prisøkning igjen den 16.mai.med unnskyldning om økte kostnader.Hvordan er det mulig når man vet at de har tjent RÅTT med penger på sine abonnenter. Tror det heter GRISKHET
Hei Eroll P! Takk for din tilbakemelding, det gir oss mulighet til å belyse et par fakta. Først og fremst er appen inkludert i strømavtalen din, og ikke noe du betaler ekstra for. Puls-tjenesten er en valgfri tilleggstjeneste. Du velger selv om du vil leie eller kjøpe enheten, og betaler i tillegg en månedlig abonnementsavgift. Denne tjenesten leverer vi til selvkost, det vil si noe vi ikke tjener penger på. Det koster å produsere Puls og det samme gjør datatrafikk og datalagring. For øvrig har vi ganske beskjedne overskudd. Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Veldig fornøyd kunde har vært kunde snart i 4 år. Appen er veldig oversiktlig.
Hei Sivert! Takk for dine vennlige ord, det er hyggelig å høre at du er fornøyd og at du synes appen vår er oversiktlig :-) Beste hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Lett å komme i kontakt med dere. Det betyr en del, har avsluttet hos andre leverandører fordi en ikke får kontakt via telefonen
Hei Karen Louise! Tusen takk for hyggelige ord, det setter vi stor pris på. Det er fint å høre at det er lett å få tak i oss! Det er nemlig veldig viktig for oss med rask svartid og å være tilgjengelig for kundene når dere trenger oss :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon