Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De suger penger ut av kundene der det er mulig.liten avgift her, øker litt mer der, det blir store beløp når man har mange abonnenter. Pulsmåler /app burde vært gratis. Nu har de en prisøkning igjen den 16.mai.med unnskyldning om økte kostnader.Hvordan er det mulig når man vet at de har tjent RÅTT med penger på sine abonnenter. Tror det heter GRISKHET
Hei Eroll P! Takk for din tilbakemelding, det gir oss mulighet til å belyse et par fakta. Først og fremst er appen inkludert i strømavtalen din, og ikke noe du betaler ekstra for. Puls-tjenesten er en valgfri tilleggstjeneste. Du velger selv om du vil leie eller kjøpe enheten, og betaler i tillegg en månedlig abonnementsavgift. Denne tjenesten leverer vi til selvkost, det vil si noe vi ikke tjener penger på. Det koster å produsere Puls og det samme gjør datatrafikk og datalagring. For øvrig har vi ganske beskjedne overskudd. Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Veldig fornøyd kunde har vært kunde snart i 4 år. Appen er veldig oversiktlig.
Hei Sivert! Takk for dine vennlige ord, det er hyggelig å høre at du er fornøyd og at du synes appen vår er oversiktlig :-) Beste hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Lett å komme i kontakt med dere. Det betyr en del, har avsluttet hos andre leverandører fordi en ikke får kontakt via telefonen
Hei Karen Louise! Tusen takk for hyggelige ord, det setter vi stor pris på. Det er fint å høre at det er lett å få tak i oss! Det er nemlig veldig viktig for oss med rask svartid og å være tilgjengelig for kundene når dere trenger oss :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Fikk oppringing via Bytt, blir enig om overskudds salgs pris, var ikke den samme i kontrakten. Selskapet bør bruk egen salgs person som vet riktig tall. Heldigvis lest jeg kontrakten!
Hei Haugland! Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med en av våre selgere. Sånn skal det ikke være, og dette tar vi opp med salgsteamet umiddelbart. Vi takker samtidig for tilbakemeldingen, den bidrar til at vi kan bli bedre :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Vi er trygge på at vi har den bedte avtalen og at vi får veldig god service fra GE
Hei Sjur! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Vi er glade for å høre at dere er så fornøyd med oss - år etter år :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Jeg er ny kunde hos dere. Og eg var fornøyd med avtalen. Tilfredsstillende
Hei Bjørn! Hjertelig velkommen til oss :-) Så hyggelig at du har valgt oss som din strømleverandør. Vi skal gjøre vårt ytterste for at du skal bli fornøyd - og skulle det være noe, er det bare å ta kontakt! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Jeg er spesielt fornøyd med kundeservice når jeg ringer og trenger hjelp.
Hei Henning! Takk for hyggelig omtale. Vi blir både glade og stolte av å høre at du er så fornøyd med kundeservicen vår :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen