Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde GE et par år, før jeg flyttet til et sted med strøm inkludert i leien. Etter å ha sagt opp abonnementet ringer de meg ustanselig. De må ha ringt i hvert fall 15-20 ganger nå, ofte i arbeidstiden. Jeg ber de hver gang å ikke ta kontakt igjen, men de fortsetter like fult. Er virkelig drittlei og vil advare alle andre som har lav toleranse for telefonterror.
Hei, dette er jo bare beklagelig! Send meg gjerne ditt telefonnummer og fullt navn på e-post til [email protected] så skal jeg sørge for at du blir fjernet fra ringelistene til selskapet som ringer for oss. Igjen, beklager så mye! Mvh Thomas Gundersen Gudbrandsdal energi
Får regningen med riktig tall og ikke andre tilleggsledd eller summer. Får varsel om spotpris endrer seg div annet viktig info! Får litt trekk for appen i appstore som er veldig utdatert.
Hei, angående appen - er du sikker på at du har den nyeste appen installert? Vi byttet ut den gamle med en ny i februar 2016. Søk opp Gudbrandsdal Energi i AppStore eller Google Play, så skal du få opp den nye. :-) Mvh Thomas Gundersen Gudbrandsdal Energi
Er kunde hos GE siden mai 2010, mens i 2012 fikk jeg en avtale fra en annen leverandør hvor de lovet meg masse tull. Tilslutt bestemte meg gå tilbake altså til GE. +Pluss Mega bra kundeservice. Svar kommer i løpet av dager. Min side er veldig enkelt å bruke. Du har alltid oversikt over strømforbruk i søyle diagram. Plager deg ikke mye på @ eller SMS. -Minus Ingen.
Rask kundeservice - får svar på epost innen noen dager. Oversiktlig og rydde hjemmeside. Lett å sammenligne og se påslag og andre kostnader. Ikke noe reklame eller mas. Kunde nå siden 2010. Sjekker hyppig andre leverandører - ingen grunn til å bytte.
Ikke noe lureri. Bra service og oversiktlig kundesider.
Ringte en kar fra gudbrandsdal energi som hette felix, meget hyggelig kar og strøm det fikk jeg!!!
Elsker at de ikke har fastbeløp i måneden og kun påslag.