Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg synes at appen som jo skal være er verktøy for meg er dårlig. Den er ikke oppdatert på 9 mndr og fungerer dårlig. Smartladning av min elbil 🤬 Puls sender ikke tilbake data 🤬 Heller ikke veldig enkelt å få svar fra GE, men ok jeg har Eva smarthus installert så trenger ikke appen. Jedlix sørger for smartladning på en perfekt måte. Synes det er ille at de ikke sørger for at ting er oppdatert.
Hei, Atlel Appen oppdateres jevnlig, selv om vi ikke oppdaterer selve skallet :-) Vi retter feil i Puls, og ingen må betale leie av den i august og september. Det er mange som ønsker å snakke med oss for tiden og det medfører økt svartid på både telefon og e-post. Vi beklager derfor at det har tatt tid å få svar fra oss! Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Veldig grei app, lett å finne frem i. Og veldig flinke på kundeservice, da jeg hadde avtale gjennom Trumf synes jeg det var litt dyrt. Snakket med de og fikk vekk den avtalen, da ble det billigere.
Hei, Beth Tusen takk for fin omtale. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Billig,ryddig og oversiktlig. Oppdatering av forbruk hver morgen etter kl.8.00 . God oversikt over dagens pris time for time.
Hei, Elisabeth F. Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Grei å fin info på hjemme siden deres. Å god kunde servise :) flinke tell å legge ut varsler om neste dag ang strøm pris. Å hva regningen for forrige mnd blir på.
Hei, Wenche S. N! Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Jeg har hatt GE som strømleverandør i noen år. Sjekker regelmessig priser, og GE er alltid blant de beste. Meget bra nettsider, super app med bl.a. smartlading av elbil. Raske svar fra kundeservice. Meget fornøyd. Og bonus til de som har mobil fra GE i tillegg.
Hei Zanta C, Det er hyggelig å høre at du er fornøyd! Og tusen takk den fine omtalen, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Meget bra!Grei strømleverandør, aldri noen problemer der, hvis du trenger hjelp
Hei Jorunn, Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
kundevennlig het, her ikke noen faringer med selskapet en siden jeg byttet nylig
Hei John A. P, Så hyggelig at du har blitt kunde hos oss. Vi håper du blir fornøyd, og skulle det være noe er det bare å ta kontakt med oss på e-post [email protected], eller på telefon 612 94 700 :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon