Helgeland Kraft Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Helgeland kraft holder seg ikke til avtalen som er inngått. Som ny kunde skulle jeg få 500 kw gratis i april 2023. Det har jeg ikke fått. De sier at det er "en feil i systemet". Vel - ikke til troende. En kan ikke ha tillit til en slik kraftleverandør.
Hei Jao, Vi beklager på det sterkeste dersom en systemfeil har ført til at du ikke fikk rabatten som inngikk i din avtale hos oss. Vi ønsker veldig gjerne å få rettet opp i dette, slik at du får det du er lovet, så ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 751 00 700 eller [email protected], dersom du ikke allerede har gjort det 😊 Hilsen Ingrid
Oversiktlig å bra. Ingen skjulte kostnader. Fakturaen kommer ikke fram på «Min side « og av
Alltid hjelpsomme og hyggelige kunde veiledere. Anbefaler
Hei Kaj, Så godt å høre at du har hatt gode opplevelser med våre kunderådgivere! God kundeservice er kjempeviktig for oss, så vi setter stor pris på slike positive tilbakemeldinger 😊 Ønsker deg en riktig fin sommer videre! Hilsen Ingrid
Det å vite at kraftleverandøren er eid av kommunene i distriktet og at eventuelle overskudd kommer lokalsamfunnet og ikke en postkasse i et skatteparadis tilgode, betyr like mye som prisen for meg. I det store og hele er det for mye børs og for lite regulering av markedet.
Etter utløp av fastprisavtale i des 22, fikk jeg ingen beskjed om ny pris, men fikk iflg Min Side pris på 81 øre, noe jeg var fornøyd med. Bare for å oppdage noen uker senere at prisen plutselig og uten pålagt varsel var 430 øre!! (en pris som ikke eksisterer i deres egne prislister...). Fikk så tilsynelatende ny fastprisavtale på 86 øre, før denne ble Kansellert av HK. Flere forsøk på å rydde opp blir nå bare avfeid og trenert av leverandøren. Saken er nå oversendt Elklagememnda mens jeg avventer både innkasso og flere tåkete svar fra HK.
I would strongly not recommend this company to anyone. The expirence i had was really bad. they commited to offer discount and when time come to said it will be applicate after 6 months. I dont know what was the reason but the are not loyal with customers.
Hi Irfan, Thank you for your feedback. We're very sorry to hear that you found the experience with us so unsatisfactory. It should be clearly stated in the written offer you received and accepted when you made your order with us, that the discount of 500 kWh is withdrawn after you've been with us for three months. If you make a deal with another supplyer and leave us within those three months, you will unfortunately not receive the discount, or see it withdrawn on your invoice. We're sorry if that was no sufficiently clear to you when you accepted the offer. Wishing you a very nice day. Best regards, Ingrid
Helgeland Kraft AS hadde høvelig rimelige priser før, men det er ikke så rimelig nå. Jeg fikk SMS om at vi skulle få kuttet utgifter i vinterhalvåret, men det ble visst ikke noe av... De sender enkelte kunder regninger som er over ett år gamle, og unnskylder seg med at det var ei regning utestående. Hvordan i allverden kan det ha seg?? Jeg skulle ønske at Helgeland Kraft AS kunne være flinkere å informere kunder om prisendringer og om disse skjulte utgifter. Skulle ønske at de også hadde ryddet litt opp i systemet sitt for å unngå misforståelser og rot. Her har de seg selv å takke. Kanskje færre kunder hadde byttet dem ut.