Helgeland Kraft Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
For stort påslag på strøm.Ønsker lavere pris.og ikke så mye tåkelegging av regner.
God fastpris avtale, ingen ekstra påslag, ryddig info
Greit nok, men ikke alltid lavest pris. God kundebehandling og støtter lokalsamfunnet.
God mobilapp og enkle å ha med å gjøre når man tar kontakt. Kort ventetid i telefonkø
Hei Bjørn, Så godt å høre at du er fornøyd! Både med appen og vår kundeservice. Det blir vi veldig glad for å høre 😊 Vi ønsker deg en riktig god jul! 🎄🌟 Hilsen Ingrid
Solid leverandør som produserer vannkraft selv. Har ny app som er helt topp. Ingen ting å utsette på Helgeland Kraft.
Jeg valgte Helgeland Kraft for noen år siden, primært fordi de ikke plager oss med irriterende reklamer og at de hadde grei pris. Brukergrensesnittet på hjemmesiden er veldig bra og gir god oversikt over time-til-time-forbruk osv. De få gangene jeg har ringt dem har jeg fått god og hyggelig hjelp. Ser ingen grunn til å bytte.
Hei Dag, Tusen takk for gode tilbakemeldinger! Det er veldig godt å høre at du er fornøyd med kundeopplevelsen hos oss - det setter vi stor pris på å høre 😊 Vi ønsker deg en riktig god sommer videre! Hilsen Ingrid
Ble kontaktet i forbindelsen med en forespørsel om avtale til ny bolig. Ble ring opp av selger, som gav meg i utgangspunktet en god avtale, men da måtte jeg si ja på stående fot. Dette var jeg ikke interessert i. Ble deretter ringt opp av en ny selger, et par dager etterpå. Like pågående, jeg avviste de høflige med at jeg hadde opprettet avtale, og vil komme tilbake til nytt tilbud når jeg var klar for det. Deretter ringer selger fra første gang to uker etter, og er påståelig om at de ikke har ringt, og lett anklagende at jeg gjør feil i forhold til strømavtaler. Av prinsipp liker jeg ikke en sånn tilnærming, og vil derfor ikke komme til å handle hos Helgeland kraft på en god stund. Å få potensielle kunder til å følge seg både dum og passelig irritert etterhvert, er et dårlig utgangspunkt!
Hei Siw, Vi beklager på det sterkeste at du har hatt en dårlig opplevelse med en av våre selgere. Vi ønsker på ingen måte at våre selgere skal opptre på denne måten, og tar slike tilbakemeldinger veldig alvorlig. Om du har mulighet, ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 751 00 700 eller på e-post til [email protected], da vi gjerne skulle hatt mer informasjon om hendelsen, slik at vi kan finne ut av hvem du har vært i kontakt med og ta det opp med selger direkte. Vi har naturligvis full forståelse for at du ikke ønsker å bli kunde hos oss etter en slik opplevelse, men skulle du forandre mening i fremtiden, ta gjerne kontakt med oss og spør etter Ingrid, så kan vi se på å gi deg en kompensasjon for den dårlige opplevelsen 😊 Vi beklager igjen, og ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Ingrid