Hurum Kraft opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har en veldig fin hjemmeside, minuset er at de har et skjult påslag de ikke opplyser særlig godt om. Innkjøpskostnad som de sier kan varierer, siste var 12,55 øre. Dette kommer ikke frem uten at en sjekker opp mot dagens spotpris.
Hei Thore, flott at du tok kontakt med oss slik at vi fikk løst dette problemet. Vi er takknemlige for at du vil være kunde videre.
Jeg har tidligere betalt for mye på mine strøm avtaler uten å vite dette, jeg er ung, jeg kjenner ikke helt til dette med å være "voksen". Ble kontaktet av en selger som åpnet øynene mine vedrørende dette. Månedlig summen min nå er nede med 2/3 deler, helt fantastisk. Om jeg har lurt på noe så er de veldig imøtekommende og "leier" deg igjennom hva enn du skulle lurt på.
Byttet fra annen leverandør , sparte omlag 4000 kr i året både på strøm og gebyrer. Jeg er veldig godt fornøyd med både pris og kundeservice.
Har nå brukt Hurum Kraft i 6 måneder, og jeg er meget fornøyd. Strømregningene har minket og fakturaen er enkel og forståelig!
Jeg er så fornøyd med Hurum Kraft! De er alltid så snille og høflige. Hjelper til med hver eneste problemstilling jeg har. God kvalitet og oversikt har de også. Her blir jeg nok kunde i lang tid :-)
Må bare si att jeg aldrig haft en hyggligere kundeservice! Helt fantastisk!!!
Selger kom på døra og kunne garantere meg en makspris på 1,18 kr uten bindingstid. Jeg gikk med på å inngå avtale for hjem og fritidsbolig og selger registrerte meg der og da. Snakket nedsettende om mitt daværende energiselskap, men jeg valgte å overse dette dera og da. Tiden gikk og jeg fikk ikke noe mer informasjon fra Hurum Kraft, og strømavtalen ble heller ikke overført. Ringte kundeservice som skulle sjekke opp hva som hadde skjedd, hørte ikke noe mer fra dem. Sendte de en epost (kontaktskjema) hvor jeg ba om bekreftelse på at avtalen min ikke ville overføres til Hurum Kraft, har ikke hørt noe mer fra de.
Hei Kristine. Beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Kan du huske ca. når du hadde besøk av vår selger? I forbindelse med din henvendelse til oss skal du ha fått et referansenummer i retur. Har du det tilgjengelig?