Hurum Kraft opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har efaktura men rotete betaling til Hurum Kraft. kommer som efaktura og lets pay på mobilen. har betalt 1298,29,- dato 13.05-22 til lets py så får jeg efaktura fra hurum kraft på 1527,64 med forfall i mai. prøvd og ringe kundeservice å den ring meg tilbake, timene går og ingen ringer tilbake. så like greit og bytte levrandør.
Ingen dårlig erfaring. Men mangler å se prisen som gjelder i dag og for neste dagen.
Har brukt hurum i over ett år nå. Jeg betalte bare 164 øre i snitt i desember, mens markedsprisen var 221. Sparte over 65 øre per kWh. Mye billigere enn Fjordkraft, Hafslund og Norges energi. Har hatt alle før :-)
Servicevennlig og rask respons. Hyggelige folk og samarbeidvillig.
pass opp for deres selgere! De klarer i lure inn bindingstid på 1 år på spotpris!!! Truet med strømstenging, og jeg protesterte. Kontaktet alle nemder for å bevise ulovligheten, og de svarte med å si opp mitt abonnement som kom i posten 24.desember! Godt timet! Agva klarte å få ordnet en overtakelse av strømleveransen allerede fra 24.desember!!! ..og jeg slapp Elvias "pliktstrøm" som overgår alle priser på markedet... Takk for meg , Hurum kraft!!
Etter oppsigelse hos Hurum, kom de med tilbud om billigste strøm, altså har jeg bet. dyreste. Leilighet på 60 kvm ikke oppvaskmaskin . For okt kr 2900 Mvh Kristin R.
Hei Kristin, 2021 var et år med rekordhøye strømpriser. Fakturaen du fikk på litt i underkant av kr 2900,- gjaldt både størm og nettleie for oktober og november.
Dette er uten tvil det verste strømselskapet jeg har vært borti. Ble ringt opp av disse som skulle liksom gi ett godt tilbud på strømmen. Men sånn ble det ikke... Strømregningene var ekstremt dyre og kommer på valdig dårlige tidspunker. Noen ganger kommer regningene etter 3 måneder slik at jeg får en kjempehøy strømregning på flere tusen kroner som skal dekke forbruket på 3 måneder. Og det gjør at det blir utrolig vanskelig å sette opp ett budsjett. I tillegg fikk jeg flere strømregninger flere måneder etter at strømabonnementet ble avsluttet. Så ut ifra erfaring kommer jeg aldri til å bytte ut Norges Energi med ett annet strømselskap igjen. Hvis dere alikevel vil teste ut dette strømselskapet, så pass på at dere ikke bestiller abonnement med bindingstid. Det kan bli ekstremt kostbart.
Hei Matas, Jeg ser at det tok i underkant av 2 mnd. før du fikk sluttavregning fra oss etter at du valgte å si opp avtalen. Utenom det har vi månedlig fakturering. Leit å høre at du er så misfornøyd med din kundeopplevelse hos oss.