Ishavskraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble oppringt av Ishavskraft når jeg byttet til annet strømselskap. Selger sa at den nye avtalen var mye dårligere enn avtalen jeg kunne få hos Ishavskraft, og selger sa han visste hvilken avtale jeg hadde fått hos mitt nye selskap. Selger sa «Har du fått avtale gjennom Elkjøp nå, for denne avtalen er elendig, kom heller tilbake til Ishavskraft». Byttet derfor tilbake til ishavskraft. Fant ut noen dager senere at selger hadde løyet for meg, han kan verken se hvilken avtale jeg hadde, i tillegg var ny avtale hos ishavskraft mye dårligere. Skjønner at priser er ulike for forskjellige strømselskap, men da må de i alle fall kompensere med god kundeservice, noe løgn og lureri IKKE er.
Hei Andrea Takk for tilbakemelding. Dette kjenner vi oss ikke igjen i og slik skal det absolutt ikke være. Vi håper du kan ta kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan se på saken din og hvilken avtale som ble inngått. Du skal få den avtalen du er tilbudt, uten noen overraskelser underveis. Vennlig hilsen Marie
Grei oversikt. Fungerer bra for min husstand. Hadde kanskje vært greit med prisgaranti?
Hei Janarne! Tusen takk for god omtale. Vi tilbyr langsiktig gode avtaler, og vi har derfor ikke prisgaranti. Ønsker deg en flott dag videre. Vennlig hilsen, Marie
Må igjennom en hælvets masse drit og reklame bare for betaling av en faktura
Hei Egil Vi gikk nylig over til nye systemer, og på grunn av en systemfeil i januar har ikke betalte fakturaer blitt registrert i Ishavskraft-appen og på Min Side. Vi jobber iherdig med å rette opp i denne feilen, og vi forventer at det er rettet opp i i løpet av et par dager. Vi beklager sterkt ulempene dette måtte medføre, og takker våre kunder for tålmodigheten. Vennlig hilsen Marie
Liker dårlig den nye nettleie modulen. Er jo bare lureri der det finnes opp div avgifter på nettleie. Før var det bare 1 punkt på nettleie. Nå er det så mye tillegg at det er dyrt når man ikke bruker strøm.
Hei Jan! Dette må du ta opp med din netteier, da Ishavskraft kun leverer strøm til din bolig. Vennlig hilsen Marie
I moved out of my apartment and canceled my contract for the end of the month, but the new tenants moved in earlier than expected, and Ishavskraft charged us both for electricity and will not refund me the amount even though I didn't live there.
Hi Silvia! We would kindly like to ask you to send us en email at [email protected] with some more details revolving your case, and we will assist you with this issue as best we can. Thank you for being a valued customer with Ishavskraft. Kind regards, Marie
Så langt er jeg fornøyd med ishavskraft , Nettleie og strøm på samme faktura + strømstøtten beregnes på samme regning . . Oversiktelig og grei å forstå . Ingen forskuddsbetaling av strøm eller etterbetaling av strømstøtte . (Men endrer de plutselig avtalen på kort varsel uten å si fra , vil jeg bytte leverandør kjapt ) 😉
Hei Silje, Takk for god omtale.Hos oss kan du være trygg på at vi ikke vil gjøre noen endringer på din avtale som ikke er varslet eller er avtalt med deg. Ha en fortsatt fin dag videre.
Lavt påslag på spotpris. Oversiktlige fakturaer. Informative nettsider.
Hei Geir, Takk for god omtale. Ha en fortsatt fin dag videre.