Ishavskraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Må igjennom en hælvets masse drit og reklame bare for betaling av en faktura
Hei Egil Vi gikk nylig over til nye systemer, og på grunn av en systemfeil i januar har ikke betalte fakturaer blitt registrert i Ishavskraft-appen og på Min Side. Vi jobber iherdig med å rette opp i denne feilen, og vi forventer at det er rettet opp i i løpet av et par dager. Vi beklager sterkt ulempene dette måtte medføre, og takker våre kunder for tålmodigheten. Vennlig hilsen Marie
Liker dårlig den nye nettleie modulen. Er jo bare lureri der det finnes opp div avgifter på nettleie. Før var det bare 1 punkt på nettleie. Nå er det så mye tillegg at det er dyrt når man ikke bruker strøm.
Hei Jan! Dette må du ta opp med din netteier, da Ishavskraft kun leverer strøm til din bolig. Vennlig hilsen Marie
I moved out of my apartment and canceled my contract for the end of the month, but the new tenants moved in earlier than expected, and Ishavskraft charged us both for electricity and will not refund me the amount even though I didn't live there.
Hi Silvia! We would kindly like to ask you to send us en email at [email protected] with some more details revolving your case, and we will assist you with this issue as best we can. Thank you for being a valued customer with Ishavskraft. Kind regards, Marie
Så langt er jeg fornøyd med ishavskraft , Nettleie og strøm på samme faktura + strømstøtten beregnes på samme regning . . Oversiktelig og grei å forstå . Ingen forskuddsbetaling av strøm eller etterbetaling av strømstøtte . (Men endrer de plutselig avtalen på kort varsel uten å si fra , vil jeg bytte leverandør kjapt ) 😉
Hei Silje, Takk for god omtale.Hos oss kan du være trygg på at vi ikke vil gjøre noen endringer på din avtale som ikke er varslet eller er avtalt med deg. Ha en fortsatt fin dag videre.
Lavt påslag på spotpris. Oversiktlige fakturaer. Informative nettsider.
Hei Geir, Takk for god omtale. Ha en fortsatt fin dag videre.
En test via bytt.no viste at det jeg trodde var spotprisavtale (og det var det som ble solgt inn) faktisk egentlig ikke er det (selv om avtalen er vesentlig bedre enn variabel pris som Fjordkraft plutselig endret min avtale til før jeg byttet leverandør. Synd at strømselskapene ikke har mer ens betegnelse på forskjellige avtaler.
Hei Finn, Ishavskraft tilbyr kun spotprisavtaler, så det er nok spotprisavtale du har fått. Kontakt oss gjerne på tlf. 77612000 mellom kl 09-1530 hvis du har spørsmål om din avtale, så hjelper vi deg.
Hatt de i 4 år og de ringer deg ikke for å selge masse tull. Kjøpte elbil lader av de og betaler den over strømregningen uten påslag. App enkel og grei.