Ishavskraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi ringte inn og lagde avtale med de, men de glemte å registrere oss som kunder. Dermed gikk vi to måneder uten strømavtale. Ringte for å høre hva som skjedde, da var vi ikke i systemene deres i det hele tatt. Lagde ny avtale og forsikret oss om at vi nå er kunder der. Sendte bilde av måleravleser med måler nummer for å forsikre oss om at vi sendte riktig nummer, dette klarte de da å skrive inn feil. BKK bekreftet at vi fortsatt ikke står som kunder hos ishavskraft. Så nå holder vi oss langt unna.
Hei Christine. Vi beklager at det ikke gikk som det skulle da du skulle bli kunde hos oss. Her vil det være svært nyttig hvis du kan sende oss detaljer om saken på [email protected] slik at vi får undersøkt saken nærmere for å finne ut hva som gikk galt og hvorfor du ikke fikk bedre oppfølging fra oss. Håper å høre fra deg.
Inngikk avtale med ishavskraft med binding på 6 måneder, hvor de 3 første månedene skulle vare med 50% på kwh priset. Når første regningen kom så var det fullpris på denne. Ringte de opp å får høre at selgeren har blitt lit fanga opp i salget å inngått en avtale som de ikke har å tilby. Han virket heller ikke så satt ut av det jeg fortalte å sa fort at de fjerner bindingstiden. Dette fremstår som en svært useriøs leverandør, med ansatte som ikke har peiling på hva de driver med å gjør alt før å få salg.
Hei Christoffer. Dette var ikke bra, og det er slettes ikke slik vi skal behandle våre kunder. Her vil det være svært nyttig hvis du kan sende oss detaljer om saken på [email protected] slik at vi får tatt opp saken med denne selgeren. Håper å høre fra deg.
Ishavskraft har levert over all forventning. Jeg har funnet min strømleverandør!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! :-)
Unner kun mine aller, aller verste fiender å ha avtalen Felleskraft fra Ishavskraft. Alle andre anbefaler jeg å heller bruke pengene på triveligere ting enn å sponse dette.
Hei Egil. Det var ikke bra å høre at du er misfornøyd med vår avtale Felleskraft. Avtalen har vist seg å være konkurransedyktig over tid. Hvis du kontakter oss på [email protected] eller 77612000 ser vi gjerne nærmere over saken for å få avklart hva du er misfornøyd med. Ha en fin dag.
Invoices come as they please. Sometimes they skip a month and you receive a double invoice later. Sometimes you receive a varselgebyr without ever having received the invoice. It took me 5 contacts with customer service to get them to confirm a change of tenant. I asked for a callback. They never called.
Hello Jørgen. We're sorry to hear of your experience with us, and hope that you received an answer regarding the problems with the invoices. If not, please send us a message on [email protected], call us, or contact us on Facebook and we'll try to resolve this problem.
Holder ikke priser som de lover. Lover og betale bruddgebyr men gjør ikke. Rett og slett dårlig
Hei Sebastian. Det var leit å høre at du har en dårlig opplevelse med oss. Hvis du kan sende oss litt nærmere informasjon om dette vil vi kunne sjekke saken og korrigere der vi kan. Eventuelt kan vi ringe deg opp hvis du ønsker det. Håper du tar kontakt med oss så vi kan undersøke nærmere. Ha en fin dag.
Når jeg inngikk avtalen ville jeg likevel bytte til en annen, men da svarte de at jeg har en bindingstid på 6 mnd. noe de ikke opplyste meg om, samt ingen info som f.eks spotpris. Bytter derfor når avtalen går ut. Gebyret var på Kr.300,-