Ishavskraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Invoices come as they please. Sometimes they skip a month and you receive a double invoice later. Sometimes you receive a varselgebyr without ever having received the invoice. It took me 5 contacts with customer service to get them to confirm a change of tenant. I asked for a callback. They never called.
Hello Jørgen. We're sorry to hear of your experience with us, and hope that you received an answer regarding the problems with the invoices. If not, please send us a message on [email protected], call us, or contact us on Facebook and we'll try to resolve this problem.
Holder ikke priser som de lover. Lover og betale bruddgebyr men gjør ikke. Rett og slett dårlig
Hei Sebastian. Det var leit å høre at du har en dårlig opplevelse med oss. Hvis du kan sende oss litt nærmere informasjon om dette vil vi kunne sjekke saken og korrigere der vi kan. Eventuelt kan vi ringe deg opp hvis du ønsker det. Håper du tar kontakt med oss så vi kan undersøke nærmere. Ha en fin dag.
Når jeg inngikk avtalen ville jeg likevel bytte til en annen, men da svarte de at jeg har en bindingstid på 6 mnd. noe de ikke opplyste meg om, samt ingen info som f.eks spotpris. Bytter derfor når avtalen går ut. Gebyret var på Kr.300,-