Ishavskraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har mottatt 4 fakturaer merket Opphør på samme måler. Byttet til annen leverandør. Mere rot har jeg aldri sett. Hilsen Morten
Hei Morten. Det var svært leit å høre om dette tilfellet. Her har det tydeligvis skjedd en feil som ikke skal skje. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] eller telefon 776 12 000 om du ønsker å se nærmere på saken sammen med oss.
De kunne sikkert ha oppgradert, informert meg mere på tlf eller e-post
Hei Eirik, og takk for tilbakemelding. Vi kan alltid bli bedre på informasjon og kommunikasjon, dette er noe vi jobber kontinuerlig med. Hvis du ikke har prøvd appen vår ennå anbefaler vi deg å teste den ut. I den finner du god informasjon om både strømpriser og kostnader, samt forbrukshistorikk og fakturaoversikt: https://www.ishavskraft.no/privat/app/ Her jobber vi også med å få på plass mulighet for varslinger ved for eksempel høye timepriser på strøm. Ta gjerne kontakt med oss på 776 12 000 eller [email protected] hvis du har andre innspill eller kommentarer.
Ved å flytte til Ishavskraft ble antydet fra konsulentselskap å skulle spare årlig kr 4-5000. Ser ennå ingen umiddelbar gevinst fra å ha byttet fra Norgesenergi. Uholdbar og usosial profil på nasjonal strømpris. Nord og Sør Norge må kunne linkes bedre sammens med felles strømforsyning,pris og regulering. Nok kabler ut av landet....!!!
Heisann. Takk for at du kom med tilbakemelding om din opplevelse hos oss. Vi ønsker jo selvsagt å etterleve det du har blitt lovet. Om du føler at du er misfornøyd eller ønsker å ta opp kontakten i henhold til avtalen setter vi pris på om du gir oss et lite vink på [email protected] eller telefon 776 12 000.
Fornøyd så langt, dog litt lite brukervennlig app. Skulle gjerne hatt pushvarsler om når strømprisen er lavest.
Tusen takk for god tilbakemelding Gro, og at du tok deg tid til å kommentere på appen vår. Den ble lansert tidligere i år og er egenutviklet, og vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger vi får på den. Vi tar innspillet om pushvarslene videre internt, og ser om vi får til noe lurt her.
Jeg overførte fra Hafslund etter elendig kundebehandling der og trodde jeg inngikk en spotprisavtale med Ishavskraft og en god avtale. To ganger i vinter sendte jeg epost med spørsmål etter svært høye strømregninger i en 70kvm leilighet. Det viser seg nå etter seg ar dette var en innkjøpsavtale som var langt dyrere enn spotpris. Jeg har regelrett blitt ført bak lyset og ikke anbefalt å bytte tross spørsmål. Svært skuffet og anbefaler ikke dette selskapet.
Hei. Det var svært leit å høre om din opplevelse. Vi vil gjerne se nærmere på saken sammen med deg for å eventuelt rette opp det som har blitt feil. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected]
Har god erfaring med Ishavkraft, veldig oversiktlige faktura og pålitelige. Ettersom strømmen har blitt dyr, får jeg tilbud om billigere strømavtaler fra andre leverandører. Håper Ishavkraft kan matche dette
Hei, vi håper å kunne ha en så god avtale at du fortsatt ønsker å være kunde hos oss.
Svindel. Styr unna. De rotet med fakturaen. Sendte fakturaen til meg for sent. Så kom det purre gebyr for den fakturaen som de sendte for sent, på neste fakturaen jeg motokk. Jeg ringte og forklarte situasjonen, det gikk bra. Men én mnd senere kom det inkassovarsel på purre gebyret. Og når jeg byttet kraftselskap, så gikk regningene betraktelig ned, uten at strømforbruket sank tilsvarende.
Hei Ola, dette var leit å høre. Så lenge vi har lovet deg å ordne opp i en sak så skal vi stå for det. Hvis du ikke har fått ordnet opp i det inkassovarselet ennå er det fint hvis du kontakter oss på [email protected] slik at vi får sjekket dette.